..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    ORBITAL MENU
    » Neuroshima
    » Świat
    » Bohater
    » Rozrywka
    POLECAMY

     SZUKAJ
    » Mapa serwisu
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Recenzje


Miami
Boromir.
Dodatek ten miał za zadanie zaciekawić i zachęcić odbiorcę do jak najczęstszych odwiedzin stolicy Florydy, tymczasem wywołuje dokładnie odwrotną reakcję. Osobiście w najbliższym czasie nie chcę mieć z Miami nic wspólnego.

Krew i Rdza II
Paprotek.
Po zupełnie przyzwoitych "Ruinach", "Ekipa Trzewika" atakuje nas kolejnym dodatkiem - drugą częścią przygodoproponująco-Storylinioprzedstawiającego podręcznika "Krew i Rdza".

Krew i Rdza
Boromir.
Po zapoznaniu się z częścią pierwszą, czas na tę właściwą, czyli krótkie zarysy, które tylko czekają, by przerobić je w świetne scenariusze. I muszę powiedzieć, że naprawdę jest co poddawać obróbce...

NS Alternative
Grzech.
Pierwsze co rzuca się w oczy to okładka (dziwne, nie?), a na niej Statua Wolności w wersji dark. Czerwone punkciki w oczodołach i wyszczerzone zęby zapowiadają, że dodatek będzie miał klimat cięższy od tego, który prezentował podstawowy podręcznik do Neury.

Bohater^3
GSP_Dibbler.
Bohater do sześcianu, Bohater sześcian, Bohater z trójką, Bohater 3, a na dobrą sprawę to Bohater 2, po Bohaterze do kwadratu, który był Bohaterem 1. Mniejsza o nazewnictwo, będzie recenzja.

Bestiariusz: Maszyny #2
Avner.
Pierwsze wrażenie jest wyborne – piękna ilustracja Sławomira Maniaka wbija w fotel. Ogrom machiny, czerń, niepokojące piękno i groza zarazem – niemalże słychać ten zgrzyt metalu i serwomotorów mechanicznej bestii.

Moloch: Ucieczka z Miasta Maszyn
KuDłaty.
Nie muszę chyba tłumaczyć, że kiedy pojawił się "Moloch: Ucieczka z Miasta Maszyn" byłem w siódmym niebie - zawsze chciałem mieć dodatek o ludziach walczących z Bestią - Bestiariusz apetyt zaostrzył, na Professionbooku ZM trochę się zawiodłem. Aż tu nagle pojawia się pudło z kampanią W MOLOCHU! W samym środku Bestii. Całość była doprawiona informacjami o możliwości grania postaciami z Seattle...

Zaginione Miasto
Boromir.
„Zaginione Miasto” jest drugą, po „Zabić Szczura”, samodzielną kampanią do Neuroshimy. Tym razem będziemy mieli okazję przenieść się do Miami i wraz z przyjaciółmi przedzierać się przez śmiertelnie niebezpieczną dżunglę w poszukiwaniu tytułowej lokacji.

Wieści z Frontu #1
The_Ezekiel.
WzF broni się naprawdę nieźle. Jest to bardzo porządnie opracowana gazetka i na każdym kroku widać ogrom pracy, jaki został włożony w jej tworzenie.

Mistrz Gry^2
FanTomas.
"Mistrz Gry 2 to w głównej części sufler Mistrza Gry, czyli masa przykładowych lokacji i postaci tak, że człowiek na sesji zagląda i może prowadzić.”

strona: [1] [2] [3] | wszystkich artów: 22

sortuj według: tytułu | daty | popularno¶ci

© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   PATRONUJEMY

   WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Czy interesują cię raporty z sesji NS?
Tak!
Nie.
A co to?
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Pasożyty
   Hibernatus (....
   Yakuza
   FATEout
   Legia Cudzozi...
   Pistolet Maka...
   Łowca - dzień...
   Neuroshimowe ...
   Śpiąca Królew...
   Bo kto umarł,...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.044469 sek. pg: