>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
|
|
Recenzje
|
|
„Zaginione Miasto” jest drugą, po „Zabić Szczura”, samodzielną kampanią do Neuroshimy. Tym razem będziemy mieli okazję przenieść się do Miami i wraz z przyjaciółmi przedzierać się przez śmiertelnie niebezpieczną dżunglę w poszukiwaniu tytułowej lokacji.
|
|
|
|
|
Kiedyś pewien facet powiedział przy kolacji, iż: „Pierwsi będą ostatnimi, zaś ostatni pierwszymi”. My zaczęliśmy recenzowanie dodatków do NS od tych najnowszych i fakt faktem dopiero po długim czasie bierzemy się za pierwszy z nich.
|
|
|
|
|
WzF broni się naprawdę nieźle. Jest to bardzo porządnie opracowana gazetka i na każdym kroku widać ogrom pracy, jaki został włożony w jej tworzenie.
|
|
|
|
|
Nie jest to tekst, w którym powinienem oceniać, czy dogłębnie analizować to zjawisko, napiszę jedynie, że z ulgą i uśmiechem przywitałem następny krok Wydawnictwa - "powrót do korzeni". Serię bardzo dobrych dodatków, które nie tyle powiększały czy zmieniały NS, a uzupełniały i ewentualnie poprawiały.
|
|
|
|
|
Po zapoznaniu się z beznadziejnym „Miami” i średnim „Zaginionym Miastem” do lektury ostatniego tomu trylogii bagiennej, zatytułowanym „Piraci”, podchodziłem ze sporymi obawami.
|
|
|
|
|
Dibb: Fajna...
Ezz: Szczupła... nie za duża, nie za mała, taka w sam raz.
Dibb: I z przodu bardzo pociągająco wygląda.
Ezz: Jak dla mnie, to taka na jedną noc i do widzenia.
Dibb: Eee tam – liczy się to, co ma w środku...
Ezz: O, romantyk? No to masz ławeczkę, zagadaj, a ja Was zostawię sam na sam...
Dibb: Co? Sam na sam? No wiesz... nawet jej nie znam... głupio mi będzie...
Ezz: Dibbler, przecież to tylko książka...
|
|
|
|
|
Odkrywszy pewnego dnia grę planszową Orzeł i Gwiazda, Paprotek napisał do mnie, że można by kiedyś zagrać, a następnie napisać recenzję, no bo przecież lubimy klimaty historyczno-wojskowo-patriotyczno(w tym tygodniu idziemy walczyć pod krzyżem, jak prawdziwi patrioci :P)-planszówkowe, więc na pewno będzie kupa zabawy, a jak nie, to kolejny wspaniały powód, by się razem napić.
|
|
|
|
|
Pierwsze co rzuca się w oczy to okładka (dziwne, nie?), a na niej Statua Wolności w wersji dark. Czerwone punkciki w oczodołach i wyszczerzone zęby zapowiadają, że dodatek będzie miał klimat cięższy od tego, który prezentował podstawowy podręcznik do Neury.
|
|
|
|
|
Nie muszę chyba tłumaczyć, że kiedy pojawił się "Moloch: Ucieczka z Miasta Maszyn" byłem w siódmym niebie - zawsze chciałem mieć dodatek o ludziach walczących z Bestią - Bestiariusz apetyt zaostrzył, na Professionbooku ZM trochę się zawiodłem. Aż tu nagle pojawia się pudło z kampanią W MOLOCHU! W samym środku Bestii. Całość była doprawiona informacjami o możliwości grania postaciami z Seattle...
|
|
|
|
|
"Mistrz Gry 2 to w głównej części sufler Mistrza Gry, czyli masa przykładowych lokacji i postaci tak, że człowiek na sesji zagląda i może prowadzić.”
|
|
|
|
strona: [1] [2] [3] | wszystkich artów: 22
sortuj według: tytułu
| daty
| popularno¶ci
|
|
|
|
|
|
|
Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!
|
|
Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
ShoutBox |
|
|