LIGA! to centrum powojennej rozrywki. W jej skład wchodzi Liga Gladiatorów, zajmująca się rozgrywaniem najkrwawszych walk wszechczasów i Liga Hazardzistów, której jedynym celem jest zarabianie na rozgrywanych walkach. Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie!
-Dobra, koleś, nie znam twojej twarzy i nic do ciebie nie mam. Ale jesteśmy na arenie więc cię zabiję.
-Najpierw spójrz mi w oczy.
-Wiesz, zjadłem własnego psa. - Roger spluną przez lewe ramie i przybrał postawę do szarży
-Ty zacznij, ja skończęeeEE!!
-Co tam mamrotałeś, federacyjna łajzo? Jeden zero dla mnie.
-A gdzie honor? - szlachcic ledwie skończył kwestię i już zmuszony był parować kolejne ciosy Rogera. - nie przystoi zaczynać walki tak obcesowo!
-Honor wymieniłem na fajny hełm - Roger zbił gardę federaty i solidnie zajebał mu hełmem w twarz. Facjatę szermierza zalała farba, a z ust wyrwało mu się - TO SZALEŃSTWO!
-Szaleńśtwo? - Roger potężnym ciosem powalił rywala na kolana - To jest LIGA! - i nabitym gwoździami butem przedziurawił mu płuco łamiąc zapewne też kilka żeber, bo kopyto było naprawdę mocarne. Nie było sie nad czym rozwodzić. Starcie skończone.
Specyfika: Arena skonstruowana z ogromnych skalnych bloków tworzących piramidę o czterech wierzchołkach. Na dwóch przeciwległych zamocowano na stałe żelazne misy, w nich zaś znajdują się małe żelazne kule. W jednej czerwone, w drugiej niebieskie. Gladiatorzy zaczynaja walkę bez broni ani tarcz (jedynie w pancerzach). Bronie są umieszczone na pozostałych dwóch wierzchołkach piramidy. Gladiator ma bliżej do sprzętu przeciwnika niz do swojego.
Do ręki za udział: 30$
Warunki zwycięstwa (stawki):
- zabicie przeciwnika (10$)
- zdobycie jednej z kul i zabicie przeciwnika (20$)
- zadanie przeciwnikowi dwóch ciężkich ran (40$)
- zdobycie jednej z kul i zadanie przeciwnikowi dwóch ciężkich ran (60$)
- zdobycie niebieskiej i czerwonej kuli i zadanie przeciwnikowi o lekka ranę więcej niż on tobie (100$)
Reguły: - NA PIRAMIDZIE ZABRONIONA JEST BROŃ MIOTAJĄCA I MIOTANA! MAXIMUM WALKI NA ODLEGŁOŚĆ TO RZUT NOŻEM, MOŻNA MIEĆ JEDEN NÓŻ.
- kulę można wziąć w biegu nie poświęcając na to segmentu. w przypadku brania udziału w walce, aby wziąć do ręki kulę, musi ona być max metr od nas a ponadto należy uzyskać 2 sukcesy przeciwko dwóm porażkom przeciwnika.
- gladiator będący poziom wyżej ma -10% do akcji względem przeciwnika, który ma +10% wobec niego.
- przy różnicy dwóch poziomów nie można walczyć
- wskoczenie o poziom wyżej to 2 segmenty. można dokonać tego w jednym segmencie, ale należy zdać przeciętny test wspinaczki. można również wskoczyć od razu o dwa poziomy płacąc tylko 3 segmenty (trudny test wspinaczki) lub nawet w 2 segmenty (bardzo trudny test wspinaczki), gleba grozi raną! Nie można rozmieniać na drobne - np. zamiast od razu wskoczyć o trzy poziomy z testem bardzo trudnym w 2 segmenty, powoli wskakiwać o poziom w jeden segment z dwoma przeciętnymi testami. Takie rozdrobnienie jest możliwe tylko, jeśli dzielimy akcje w turach.
TABLICA OGŁOSZEŃ PARAFIALNYCH
1.POSZUKIWANY/POSZUKIWANA! »MG do prowadzenia walk
»Grafik do robienia planów aren (według podanego lub własnego pomysłu)
»Korespondent do pisania raportów z walk
»Spiker do przekazywania na czacie ogólnym w przystępnej formie tego, co dzieje się na osobnym czacie miedzy gladiatorami i MG (aktualnie ludzie muszą sobie wyławiać informacje z mechanicznego żargonu)
2.Kontakt z Prezesem Ligi: Gg 3636848
Mail: [email protected] Komórka: 503960321