>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
|
|
Recenzje
|
|
Dodatek ten miał za zadanie zaciekawić i zachęcić odbiorcę do jak najczęstszych odwiedzin stolicy Florydy, tymczasem wywołuje dokładnie odwrotną reakcję. Osobiście w najbliższym czasie nie chcę mieć z Miami nic wspólnego.
|
|
|
|
|
Po zupełnie przyzwoitych "Ruinach", "Ekipa Trzewika" atakuje nas kolejnym dodatkiem - drugą częścią przygodoproponująco-Storylinioprzedstawiającego podręcznika "Krew i Rdza".
|
|
|
|
|
Nie muszę chyba tłumaczyć, że kiedy pojawił się "Moloch: Ucieczka z Miasta Maszyn" byłem w siódmym niebie - zawsze chciałem mieć dodatek o ludziach walczących z Bestią - Bestiariusz apetyt zaostrzył, na Professionbooku ZM trochę się zawiodłem. Aż tu nagle pojawia się pudło z kampanią W MOLOCHU! W samym środku Bestii. Całość była doprawiona informacjami o możliwości grania postaciami z Seattle...
|
|
|
|
|
Po zapoznaniu się z częścią pierwszą, czas na tę właściwą, czyli krótkie zarysy, które tylko czekają, by przerobić je w świetne scenariusze. I muszę powiedzieć, że naprawdę jest co poddawać obróbce...
|
|
|
|
|
Pierwsze co rzuca się w oczy to okładka (dziwne, nie?), a na niej Statua Wolności w wersji dark. Czerwone punkciki w oczodołach i wyszczerzone zęby zapowiadają, że dodatek będzie miał klimat cięższy od tego, który prezentował podstawowy podręcznik do Neury.
|
|
|
|
|
Bohater do sześcianu, Bohater sześcian, Bohater z trójką, Bohater 3, a na dobrą sprawę to Bohater 2, po Bohaterze do kwadratu, który był Bohaterem 1. Mniejsza o nazewnictwo, będzie recenzja.
|
|
|
|
|
„Zaginione Miasto” jest drugą, po „Zabić Szczura”, samodzielną kampanią do Neuroshimy. Tym razem będziemy mieli okazję przenieść się do Miami i wraz z przyjaciółmi przedzierać się przez śmiertelnie niebezpieczną dżunglę w poszukiwaniu tytułowej lokacji.
|
|
|
|
|
Pierwsze wrażenie jest wyborne – piękna ilustracja Sławomira Maniaka wbija w fotel. Ogrom machiny, czerń, niepokojące piękno i groza zarazem – niemalże słychać ten zgrzyt metalu i serwomotorów mechanicznej bestii.
|
|
|
|
|
"Mistrz Gry 2 to w głównej części sufler Mistrza Gry, czyli masa przykładowych lokacji i postaci tak, że człowiek na sesji zagląda i może prowadzić.”
|
|
|
|
|
WzF broni się naprawdę nieźle. Jest to bardzo porządnie opracowana gazetka i na każdym kroku widać ogrom pracy, jaki został włożony w jej tworzenie.
|
|
|
|
strona: [1] [2] [3] | wszystkich artów: 22
sortuj według: tytułu
| daty
| popularno¶ci
|
|
|
|
|
|
|
Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!
|
|
Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
ShoutBox |
|
|