..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    ORBITAL MENU
    » Neuroshima
    » Świat
    » Bohater
    » Rozrywka
    POLECAMY

     SZUKAJ
    » Mapa serwisu
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

HEX Sztab


Moloch
Meppo & Avner
Co z tego że Molochowe wojska mają niską inicjatywę? Zwykle są pancerne, toteż nawet jak oberwą są w stanie wykonać swój atak. Skuteczne zwłaszcza przy obsadzeniu na planszy Wartownika, który może wystrzelać nawet kilku żołnierzy wroga!

Doomsday Machine
GSP_Dibbler & Konrad
Grając DM trzeba być naprawdę przewidującym i elastycznym. Dlatego też napiszę kilka podstawowych rad, które sprawdzają się w rozgrywce, chociaż sztywne się ich trzymanie może być zgubne. Na tym polega magia tej armii – choćby nie wiem co, zawsze trzeba kombinować od dupy strony...

Posterunek
Meppo & Avner
Wojska Posterunku są szybkie, ale nie zadają niestety wielu ran. Dlatego raczej rzadko kiedy uda nam się przed finalną bitwą wyeliminować Sztabu wroga a jedynie znacząco go osłabić, pilnując by nasz nie oberwał bardziej (pamiętajmy że przegrywa ten gracz, którego sztab bardziej oberwał!)

Hegemonia
Meppo & Avner
Konglomerat gangerów i meksów to wyjątkowo upierdliwa armia – nie posiadając żadnych szczególnie silnych jednostek jest w stanie prowadzić skuteczne walki nawet kilka gier z rzędu.

Borgo
Meppo & Avner
Mutanci są w stanie wykonać szybki atak i eliminację wrogich żołnierzy, ale gdy to się nie powiedzie – mają duża szansę skończyć w piachu. Mutanci posiadają też jeden ważny żeton – Granat, który czasami okazuje się skuteczniejszy od Molochowej Bomby!

Sztaby
Meppo
W całej talii każdej armii w Hexie jeden żeton zawsze jest szczególnie istotny. Inny. Najważniejszy. Żeton uciążliwy, chodź tylko jeden, a jego zniszczenie kończy grę. Mowa oczywiście o Sztabie.

strona: [1] | wszystkich artów: 6

sortuj według: tytułu | daty | popularno¶ci

© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   PATRONUJEMY

   WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Czy interesują cię raporty z sesji NS?
Tak!
Nie.
A co to?
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Pasożyty
   Hibernatus (....
   Yakuza
   FATEout
   Legia Cudzozi...
   Pistolet Maka...
   Łowca - dzień...
   Neuroshimowe ...
   Śpiąca Królew...
   Bo kto umarł,...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.056611 sek. pg: