>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
|
|
|
Indian 841
Indian 841 (wersja cywilna)
Zdrastwujcie. Szto to masz chłopcze, da? Haraszo, dobrze, to Indian 841! A tam, psia mać, a już ja mieć nadzieję, że to oryginał z Wielkiej Wojny Ojczyźnianej. Niestety już ich chyba nie spotkamy, ale tym samym go od ciebie nie kupię. Szto? Mówisz, że ty go nie sprzedawać? No, mądra decyzja chłopcze, da, dużo dobra. Dbaj o tę motorynkę, a będzie ci służyć z iście kozacką zawziętością.
Widzisz, pierwszy motor tego typu zbudowała firma Indian, na zlecenie waszego jankeskiego wojska, w czasie naszej wspólnej walki z niemieckimi zasrańcami. Miał to być nowy motocykl zwiadowczy, dobry głównie na tereny pustynne. Dlatego miał być wytrzymały na zatarcia, mieć od groma mocy i być prosty w prowadzeniu. Indiańce osiągnęli to łącząc zalety swoich Chiftanów, z patentami podpatrzonymi u niemieckich BMW R71. Haraszo, w efekcie otrzymaliśmy naprawdę dobrą motorzynę, mającą wiele innowacji w ogólnym motorowym przemyśle. Niestety, wystrugano ich tylko trochę ponad 1000, bowiem jankesi woleli montować zwiadowców do Jeepów.
Potem niektórzy przerobili kilka sztuk na maszyny cywilne, gdzie sprawdzały się one nieźle, nie wystarczająco jednak, by ci kapitaliści rozpoczęli dalszą produkcję i Indian upadł w latach 50-tych. Na szczęście 60 lat później firmę reaktywowano i rozpoczęła ona produkcję tych wspaniałych motocykli, ale na dość ograniczoną skalę. Wymieniono też niektóre podzespoły robiąc istną Pieriestrojka. Siła zmian to silnik, poniemajusz serce motoru. Stary silnik był dobry, ale 100 lat temu, odpowiednio go więc odnowiono. Zmniejszono zużycie paliwa i zwiększono przeżywalność samej konstrukcji, zachowując jednak oryginalne wymiary i układ: dwa tłoki ustawione pod kątem 90 stopni do siebie, w kształcie litery V. Da, stąd nazwa V2, jak ta zasrana niemiecka rakieta.
Musisz jeszcze poniemać, że ta seria robiona była już nie dla wojska, tylko dla cywili. Tym samym te 841, które spotkasz teraz nie będą już wyglądały jak machiny z filmów wojennych, a raczej jak zwykłe cruisery. Czyli w standardzie da rozległa kierownica, da dwuosobowe siodełko, da normalne malowanie. Jakbyś chciał zrobić sobie wersję wojskową, to musiałbyś chłopcze trochę nad tym posiedzieć. Doszły mnie słuchy, że jankesi z Nowego Jorku przerobili tak kilka sztuk i ich w najlepsze używają.
Szto jeszcze? Da, to chyba wsio, co miałbym ci do powiedzenia chłopcze. Motorynka ta jest dobra, porównywalna w większości aspektów z maszynami Harleya-Devidsona. Ma tę zaletę, że prosto się ją prowadzi i dysponuje niezłym zasięgiem. Natomiast na minus należy im zaliczyć nie największą szybkość, wynoszącą zaledwie 68 mil na godzinę. Dlatego bojarzy z Detroit za nimi nie przepadają. Haraszo, ich strata, a nasz zysk, da chłopcze? W końcu w drugiej serii wyprodukowano trochę ponad 2 700 sztuk.
Dane taktyczno-techniczne:
Typ: Motocykl
Ilość miejsc: 2
Układ jezdny: Standardowy, na tylne koło
Masa własna: 175 kg*
Długość: 1.63 m*
Szerokość: 0.64 m*
Wysokość: 0.83 m*
Pręd. maks. na drodze: 100 km/h
Przyspieszenie: 40 km/h
Zwrotność: 0%
Hamulce: 30 km/h
Pojemność zbiornika paliwa: 14 l*
Zużycie paliwa: 3.8 l/100 km*
Głębokość brodzenia: BD
Typ i pojemność silnika: 90 stopniowy V2 (0.75 l)
Moc silnika: 39 KM*
Skrzynia biegów: Manualna, 4 biegi do przodu
Wytrzymałość: 14
Cena: 40 g (sprawność 5), 350 g (sprawność 13)
Zasady specjalne:
Łatwy w prowadzeniu
*Oznacza dane ustalone przez autora z braku odpowiednich źródeł.
Kliknij aby zobaczyć/pobrać Kartę Wozu (.pdf) do użycia na sesji.
Wierzbowski. |
komentarz[40] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Indian 841" |
|
|
|
|
|
|
Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!
|
|
Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
ShoutBox |
|
|