>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
|
|
|
Technofil
Wymagania:
Percepcja 15+, Spryt 15+, Pakiet technika na łączną sumę 12+, Wiedza ogólna (matematyka i fizyka) na łączną sumę 4+
Opis:
Są na świecie świetni technicy. Potrafią zrobić cuda ze sprzętem. Ale nie rozumieją go, nie rozmawiają z nim i nie pytają czego mu trzeba. Ty za to jesteś technikiem natchnionym. Patrzysz na maszynę Molocha i od razu wiesz, że dawno nie była w serwisie i właśnie dlatego doskonale radzisz sobie ze sprzętem.
Działanie:
Zrobimy tak. Jak rzucasz na umiejętność z pakietu technika, to dostajesz ułatwienie 30%. Ale to nie wszystko, jak podejmujesz jakieś działania żeby zniszczyć jakąś maszynę, nieważne czy jest to bojler czy Juggernaut, dostajesz ułatwienie 10%. Czemu tak mało? Po prostu szkoda ci niszczyć taki fajny sprzęt, w końcu może się przydać.
Croat. |
komentarz[22] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Technofil" |
|
|
|
|
|
|
Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!
|
|
Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
ShoutBox |
|
|