..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    ORBITAL MENU
    » Neuroshima
    » Świat
    » Bohater
    » Rozrywka
    POLECAMY

     SZUKAJ
    » Mapa serwisu
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Granat FRG-1




Wśród generałów armii USA toczona była niegdyś dyskusja nad granatami ręcznymi i gazowymi. W rezultacie tych rozmów, przeprowadzono pod tym względem badania wyposażenia, które dały bardzo niemiłe wyniki. Granaty były przestarzałe i miały małą wartość bojową. Dlatego potrzebne byłe nowe, które zrewolucjonizowałyby tę dziedzinę wyposażenia armii USA.

Stworzony w 2014 roku i później udoskonalany, FRG-1 w końcu został wprowadzony do użytku rok później. Na szczęście, okazał się być sporym sukcesem. Żołnierze, gdy dostali go do rąk, zachwalali jego wyważenie, siłę i poręczność.

Granat FRG-1 jest wypełniony zmodyfikowanym materiałem RDX, który jest jeszcze stabilniejszy i silniejszy, niż ten zastosowany w C4. Zawiera też specjalny środek znaczący - jakieś nowe, nieszkodliwe dla ludzi promieniowanie. Wyprodukowano również unikalny wykrywacz chemiczny, który zapala się, gdy wchodzisz na teren, gdzie wybuchł granat.

Użycie jest nieco inne, niż w przypadku zwykłych granatów. Zamiast zdejmować zawleczkę, należy oderwać dzyndzel - tak, jak by się otwierało puszkę. Dodatkowym ułatwieniem jest specjalny przycisk, dzięki któremu można zablokować granat. To nie koniec! W broni tej zamontowano pokrętło, ustawiające czas wybuchu między 3, a 10 sekund.

Odległość na jaką rozsiewa odłamki jest taka, jak w przypadku innych tego typu urządzeń. Jednakże same odpryski już takie zwykłe nie są. Wykonano je bowiem z wyjątkowego stopu stali, pokrytego środkiem paraliżującym. Po 10 sekundach powali on osoby, które zamiast zginąć, zostały tylko ranne.

Niestety, z wielkiej ilości przedwojennych egzemplarzy zostało ich już niewiele. Dlatego każdy taki granat jest wart bardzo dużo, zwłaszcza dla ludzi z Posterunku. Po prostu - kiedy go znajdziesz, bierz.

James Ashton - pułkownik posterunku - "Parę rzeczy o wyposażeniu"



Reguły:
1-3 metry - Obrażenia krytyczne
4-8 metry - Obrażenia ciężkie i paraliż po 10 sekundach na 15 minut
8-14 metrów - 50% szans na trafienie, obrażenia lekkie i 40% utrudnienia do wszystkich akcji na 6 minut

Cena: 25 g
Dostępność: Bardzo Mała

Tworzenie Własnoręczne:
Bardzo Trudny Test: Chemii (jeżeli checz mieć efekt paraliżujący), Rusznikarstwa (ładunek)
Czas: 4 godziny z odpowiednim sprzętem i częściami


Zbychu.
komentarz[12] |

Komentarze do "Granat FRG-1"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   PATRONUJEMY

   WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Czy interesują cię raporty z sesji NS?
Tak!
Nie.
A co to?
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Pasożyty
   Hibernatus (....
   Yakuza
   FATEout
   Legia Cudzozi...
   Pistolet Maka...
   Łowca - dzień...
   Neuroshimowe ...
   Śpiąca Królew...
   Bo kto umarł,...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.033957 sek. pg: