..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    ORBITAL MENU
    » Neuroshima
    » Świat
    » Bohater
    » Rozrywka
    POLECAMY

     SZUKAJ
    » Mapa serwisu
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

HK MP7 A1 PDW







Nie synu, MP7 to nie rozwojowa wersja MP5, myślisz o UMP. MP7 to PDW - personal defense weapon. Przed wojną były to pukawki przeznaczone dla jednostek wojskowych, które nie brały udziału w walce ‘twarzą w twarz’ z przeciwnikiem - kierowcy, personel baz, artylerzyści, załogi samolotów, helikopterów, itd. Bronią typu PDW jest na przykład P90 z FN Herstal i MP7 było niemiecką odpowiedzią na belgijski toster. I to odpowiedzią, powiedziałbym - miażdżącą.

MP 7 ma wymiary dużego pistoletu lub mini-uzi, można ją przenosić normalnie w kaburze. Można strzelać jedną ręką lub dwiema - wtedy rozkładamy wygodną teleskopową kolbę i chwyt przedni ukryty w łożu.

Fabrycznie montowane są trzy szyny typu Picatinny: podłużna na górze broni i dwie mniejsze po obu stronach wylotu lufy. Na tej większej w standardzie były montowane muszka i szczerbinka oraz mały kolimator, ale nie ma problemu z zainstalowaniem czegoś innego. Na dwóch mniejszych można zafundować sobie latarkę i/lub celownik laserowy.

Najważniejsza jest jednak amunicja. P90 ma swoje unikalne pestki SS190 przebijające kilkanaście kamizelek kevlarowych z 50 metrów. MP7, jeśli miało się sprzedać, też musiało mieć takie (lub lepsze) osiągi. Ma osiągi, nawet lepsze, bo przebija pancerz typu CRISAT (1.6 mm tytanu i 20 warstw kevlaru) z 200 metrów. Tyle, że jest to znowu specjalna amunicja... 4.6x30 HK. To właściwie jedyna wada tej broni - cholernie ciężko o takie specjalistyczne naboje. Na te w mordę drogie kulki są dwa rodzaje magazynków (jak w pistoletach, pchasz je do rękojeści): 20- i 40-nabojowe.

Podsumowując: jeśli stać cię na amunicję, MP7 będzie ci służyć dobrze, to świetna broń boczna, lub do walki w miejscach, gdzie nie ma wiele miejsca. Zasięg skuteczny oscyluje w granicach 150-200 metrów, więc jest to broń o wymiarach pistoletu, a skuteczności większej nawet od pistoletu maszynowego. Jeśli jednak nie stać cię na 4.6x30... cóż, jest dużo innej broni, coś sobie znajdziesz.

HK MP7 A1

Kaliber: 4.6 mm
Pocisk: 4.6x30 HK
Pojemność Magazynka: 20 lub 40
Reguły Specjalne: Niezawodny, Dobra Amunicja, Celny, Poręczny

Obrażenia: Lekkie
Punkty Przebicia:2

Wymagana Budowa: Brak
Cena: 85 g
Dostępność: Niewielka

Amunicja: 4.6x30 HK
PT Produkcji: Niemożliwa
Dostępność: Niewielka
Cena: 5g/szt.

Pobierz kartę do Arsenału Gracza.


GSP_Dibbler.
komentarz[32] |

Komentarze do "Pistolet Maszynowy HK MP7"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   PATRONUJEMY

   WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Czy interesują cię raporty z sesji NS?
Tak!
Nie.
A co to?
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Pasożyty
   Hibernatus (....
   Yakuza
   FATEout
   Legia Cudzozi...
   Pistolet Maka...
   Łowca - dzień...
   Neuroshimowe ...
   Śpiąca Królew...
   Bo kto umarł,...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.017122 sek. pg: