..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    ORBITAL MENU
    » Neuroshima
    » Świat
    » Bohater
    » Rozrywka
    POLECAMY

     SZUKAJ
    » Mapa serwisu
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Punkt Odniesienia


Wymagania:
Bijatyka 4+, Budowa 13+, Percepcja 12+

Opis:
"Najważniejsze w walce, to znaleźć sobie jakiś punkt odniesienia. Potem łapiesz tego drugiego kolesia za głowę i napierdalasz w Punkt Odniesienia."

Co tu dużo pisać? Jedyne co trzeba, to udane znalezienie Punktu Odniesienia. Niektóre z nich są bardziej bolesne i wytrzymałe - na przykład metalowa rura, będąca barierką w magazynie, albo betonowy słup. Inne niestety nie są tak skuteczne, za to są bardziej efektowne - na przykład krzesło, które raz wykorzystane jako Punkt Odniesienia, łamie się w ładnym stylu.


Działanie:
Percepcja w wymaganiach może dziwić, ale jakoś trzeba określić, czy ten moment, w którym możemy zastosować się do Punktu Odniesienia, właśnie nastąpił. Jeśli tak, to za dwa sukcesy łapiemy przeciwnika za głowę, a później wykonujemy przeciwstawny test Budowy - tak jakby Punkt Odniesienia był magnesem o takim samym biegunie, jak głowa naszego przeciwnika. Próbowaliście kiedyś złączyć ze sobą dwa takie magnesy? Trzeba siły, nie? W każdym razie później następuje trzask zadający ranę (obrażenia jak od pałki - im silniejszy bohater, tym większe). Jeśli nie uzyskaliśmy wystarczającego efektu - w kolejnym segmencie znów przeciwstawny test Budowy, tym razem trudniejszy dla przeciwnika o 2 punkty Budowy - w końcu właśnie konkretnie dostał po pysku. I możemy się tak bawić do momentu zniszczenia któregoś z rekwizytów – głowy, lub Punktu Odniesienia. Oczywiście, jeśli gracz przegrywa test - przeciwnik wyrywa się, i kontynuujemy zwykłą walkę wręcz.

Dzięki wykorzystaniu Punktu możemy zastosować obrażenia jak od ciosu pałką, a nie pięściami - może się przydać w wielu sytuacjach


RaeptaeR.
komentarz[15] |

Komentarze do "Punkt Odniesienia"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   PATRONUJEMY

   WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Czy interesują cię raporty z sesji NS?
Tak!
Nie.
A co to?
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Pasożyty
   Hibernatus (....
   Yakuza
   FATEout
   Legia Cudzozi...
   Pistolet Maka...
   Łowca - dzień...
   Neuroshimowe ...
   Śpiąca Królew...
   Bo kto umarł,...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.047209 sek. pg: