>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
|
|
|
Punkt Odniesienia
Wymagania:
Bijatyka 4+, Budowa 13+, Percepcja 12+
Opis:
"Najważniejsze w walce, to znaleźć sobie jakiś punkt odniesienia. Potem łapiesz tego drugiego kolesia za głowę i napierdalasz w Punkt Odniesienia."
Co tu dużo pisać? Jedyne co trzeba, to udane znalezienie Punktu Odniesienia. Niektóre z nich są bardziej bolesne i wytrzymałe - na przykład metalowa rura, będąca barierką w magazynie, albo betonowy słup. Inne niestety nie są tak skuteczne, za to są bardziej efektowne - na przykład krzesło, które raz wykorzystane jako Punkt Odniesienia, łamie się w ładnym stylu.
Działanie:
Percepcja w wymaganiach może dziwić, ale jakoś trzeba określić, czy ten moment, w którym możemy zastosować się do Punktu Odniesienia, właśnie nastąpił. Jeśli tak, to za dwa sukcesy łapiemy przeciwnika za głowę, a później wykonujemy przeciwstawny test Budowy - tak jakby Punkt Odniesienia był magnesem o takim samym biegunie, jak głowa naszego przeciwnika. Próbowaliście kiedyś złączyć ze sobą dwa takie magnesy? Trzeba siły, nie? W każdym razie później następuje trzask zadający ranę (obrażenia jak od pałki - im silniejszy bohater, tym większe). Jeśli nie uzyskaliśmy wystarczającego efektu - w kolejnym segmencie znów przeciwstawny test Budowy, tym razem trudniejszy dla przeciwnika o 2 punkty Budowy - w końcu właśnie konkretnie dostał po pysku. I możemy się tak bawić do momentu zniszczenia któregoś z rekwizytów – głowy, lub Punktu Odniesienia. Oczywiście, jeśli gracz przegrywa test - przeciwnik wyrywa się, i kontynuujemy zwykłą walkę wręcz.
Dzięki wykorzystaniu Punktu możemy zastosować obrażenia jak od ciosu pałką, a nie pięściami - może się przydać w wielu sytuacjach
RaeptaeR. |
komentarz[15] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Punkt Odniesienia" |
|
|
|
|
|
|
Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!
|
|
Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
ShoutBox |
|
|