>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
|
|
|
Ruskie idą!
Wymagania:
Dowolna umiejętność dotycząca broni palnej, minimum na 1
Opis:
Wiesz synek – znałem ja takiego najemnika, Borys mu było. Ruskiem nie był, ale kochał ruską broń. Ba, kochał! On umiał z nią cuda robić! O ile nie umiał trafić w stodołę z 6 metrów z Beretty, to ze Stieczkina trafiał ze stu! No, prawdę mówię! Dałeś mu kałasza, a on szedł z nim na Molocha, taki był pasjonat. Zabił go bramkarz, z Salt Lake. Z Glauberyta.
Działanie:
Bohater jest specjalistą od rosyjskiej broni palnej. Jak to wygląda w praktyce? Ano tak, że jeżeli postać ma umiejętność „Broń długa” na 2, to z chwilą gdy chwyci, np. AK 47, ta umiejętność skacze na 3! Oczywiście, tylko podczas używania ruskiej broni. To samo dotyczy PeeMów, pistoletów i czego tylko tam chcesz - wyłącznie podczas używania ruskiej broni. Wracasz do M16 – wracasz do „Broni długiej” na 2. Jasne?
Avner. |
komentarz[34] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Ruskie idą!" |
|
|
|
|
|
|
Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!
|
|
Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
ShoutBox |
|
|