>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
|
|
|
Multiwizjer
Multiwizjer jest to połączenie termo, nokto i magneto wizjera, w jednym poręcznym urządzeniu. Cudo to, zbudowane jest na specjalnym okularze wykonanym z włókien węglowych. Pytasz dlaczego nie metal? Ano dlatego, że reszta tego cacuszka trochę waży, a nie należy do przyjemności noszenie na głowie okularu ważącego tyle co cegła. Do pewnych granic włókna te są odporne na odkształcenia i uszkodzenia mechaniczne. Reszta cuda to już zaawansowana mikro technologia. Zamontowano tu wszystko, co najlepsze z innych wizjerów. Mamy tu termo wizjer, reagujący na ciepło organiczne. Dzięki temu poręcznemu pokrętłu na obiektywie z prawej strony, możemy przełączyć jego zakres działania na nokto. Wtedy nie straszne już nam będą nocne eskapady po jakiś ciemnych zakamarkach. Zamontowano tu nokto z wyjątkowo ostrą podczerwienią, dzięki czemu obraz nie będzie nam się rozmazywał nawet przy gwałtownych ruchach głową. A teraz to, co czyni ten sprzęt prawdziwym Rolls Roysem wśród wizjerów. Zamontowano tu specjalny mikro chip, o, w tym miejscu nad czołem. Po uruchomieniu tym samym pokrętłem co pozostałe, włącza system, który reaguje na impulsy magnetyczne wysyłane przez maszyny bojowe Molocha i nie tylko. Chip opracowany został z myślą o oddziałach walczących na północy. Dzięki jego specyficznej budowie i technologii, wszelkie silne impulsy widzimy bardzo dokładnie, a reszta delikatnie się nam rozmazuje... Dlatego też nie będziemy mieli na polu bitwy problemów z odróżnieniem robota bojowego od zwykłych urządzeń elektronicznych instalacji Molocha. Dodatkowo Maxvizjer został wyposażony w specjalne szkła, na które została nałożona specjalna przezroczysta taśma zabezpieczająca przed zarysowaniami. W jego użytkowaniu pomaga fakt, iż jest on wodoszczelny, dlatego możemy go bez obaw używać na podmokłych terenach.
Są jednak pewne wady tego sprzętu. Może on zawodzić w skrajnych warunkach klimatycznych. Jest też czuły na zabrudzenia, dlatego trzeba o niego dbać i konserwować go specjalnymi środkami, co na polu bitwy często bywa uciążliwe.
Zasady:
Percepcja: +1
Testy wypatrywania i spostrzegawczości są łatwiejsze o stopień
Szansa na NIE wykrycie maszyny: 10%-15%
Cena: 140 gambli
Dostępność: 10% (okolice NY, posterunku), 5% (Chicago, Detroit, Appalachy, Miami)
Ferox Dolor. |
komentarz[21] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Multiwizjer" |
|
|
|
|
|
|
Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!
|
|
Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
ShoutBox |
|
|