>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
|
|
|
Rekawica Wspomagana
.....Login succeded
.....Password accepted
.....Akta Magazynu Nowego Jorku dostępne.
WSPOMAGANA RĘKAWICA BOJOWA
Uwierzyłbyś? Kupa złomu, ha ha ha! Jak to, po co ci ona? Jeszcze się pytasz?
Prezentowany model ma na celu zwiększenie wartości bojowej pojedynczych jednostek w misjach zwiadowczych, w czasie polowań na zwierzynę drobną, a także przy wykonywaniu zadań specjalnych.
Widzisz? Piękna, nie? Chcesz wiedzieć, co ona potrafi? Popatrz, mam tu worek z piaskiem specjalnie na taką okazję...
Model jest wykonany z odpornych na temperaturę, przetarcia, wstrząsy i opady atmosferyczne stopów tytanu, stali nierdzewnej oraz tworzyw sztucznych, powlekanych czarną emalią. Broń posiada zestaw mechanicznie wysuwanych kolców, w celu zwiększenia obrażeń oraz możliwości penetracji pancerza.
Widzisz, co się stało z tym workiem? Rozpruty w drobny mak! O, masz tu chusteczkę, wytrzyj oczy z piasku, daleko zaleciał. Pytasz, jak ona działa? Otóż...
Model wykorzystuje system przechowywania energii w akumulatorach, która potem zostaje uwolniona w postaci energii potencjalnej (wysuwanie kolców, wzmocnienie pchnięcia). W pełni naładowane akumulatory pozwalają na wykonanie serii uderzeń, po czym trzeba naładować je od nowa.
To jak? Bierzesz, czy nie?
Zasady:
Bonus do Zręczności: W ataku +2, w obronie 0
Obrażenia:
Naładowana: L/C/K
Wysunięte kolce: C/C/K +2 punkt przebijania pancerza
Nie naładowana: L/L/C
Wysunięte kolce: L/C/C +1 punkt przebijania pancerzy
Gdy jest nie naładowana, kolce chowają się po 1 trafionym ciosie
Zasada specjalna: Ładowanie
W pełni naładowana rękawica pozwala na zadanie 9 ciosów.
Normalnie ładowanie rękawicy powoduje się przez poruszanie dłonią w rękawicy. Ewentualnie, po zdaniu Przeciętnego testu Elektroniki, można podpiąć kabel i ładować z dowolnego źródła prądu.
Ładowanie w walce: 4 segmenty ładowania pozwalają na oddanie jednego ciosu za 2 sukcesy, lub wysunięcie/schowanie kolców i cios za 1 sukces, lub 2 ciosy za 1 sukces.
Kolce:
Schowanie lub wysunięcie kolców w walce zajmuje 1 segment.
Przy wyniku na kości 18 - 20 rzuć k20:
1 - 5: Nic się nie stało.
6 - 10: Kolce wsunęły się z powrotem.
11 - 15: Przeciążyłeś układ pneumatyczny! Każdy cios zadaje o poziom mniejsze obrażenia. Trudny test Elektroniki, potem trudny test Mechaniki i wszystko w porządku.
16 - 20: Złamałeś kolce! Tracisz wszystkie punkty przebicia! Cholernie trudny test Mechaniki i walczysz dalej.
Cena: 230 g
Dostępność: 5%/ 25% okolice NY
Cyrus. |
komentarz[17] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Rękawica Wspomagana" |
|
|
|
|
|
|
Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!
|
|
Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
ShoutBox |
|
|