>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
|
|
|
Twinkle Stars
Wprowadzenie
To, co czytasz, to nie jest jakaś naprawdę rozbudowana, wielowątkowa przygoda z rozplanowaną każdą możliwością – to jedynie szkic i pomysł, możliwy do rozbudowania wedle życzenia. W każdym razie podstawowe założenie przygody to doprowadzenie do wielkiej zadymy na całe miasto – pamiętaj o tym cały czas!
Rzecz dzieje się w Nowym Jorku. Po tym, jak opiszesz graczom to i owo, daj im troszeczkę wolnego i swobody – niech zajmują się z początku pierdołami. Robią zapasy, sprzedają zdobycze, naprawiają wozy, opatrują rany i piją wiagrę. Tak! Wiagrę! Jeśli są mężczyznami, to im się przyda! W NY szykuje się parada równości – niebywałe, nie? A jednak! Nie – to nie będzie nagi przemarsz zagruzowanymi ulicami, ale kulturalny zjazd panów i pań kochających na odwrót. Ot – wszystko zgodne z prawem [o ile „prawo” nie zostało jeszcze uznane za archaizm]. Zadowolony? To jeszcze nie koniec niespodzianki! Całą imprezę uświetnią swoją obecnością sławne siostry Twinkle Stars! Najpopularniejsze gwiazdy porno specjalnie dla nowojorskich gliniarzy, prosto z Las Vegas!!! Pamiętaj – to bardzo ekskluzywni goście – odpowiednio to przedstaw. No wiesz... troszeczkę plakatów, ludzie rozmawiający o tym na ulicy i w barze... Niech gracze czują, że to jest wielkie wydarzenie! Niech poczują atmosferę tego święta, jak by to była wigilia!
Chłopak + Dziewczyna = Zdrowa Rodzina!
Jak to zazwyczaj bywa, nie wszyscy są tolerancyjni i nie wszyscy chcą zrobić z NY „miasto seksu i biznesu”. Przede wszystkim przeciw całej imprezie opowiedzieli się Sędziowie ścigający niektórych organizatorów. Managerem dziewczyn jest Max Nolasco, ex-właściciel „Ostatniego Burdelu w Nowym Jorku”, zamkniętego właśnie przez Sędziów. Porachunki między stronami oczywiście jeszcze się nie skończyły. Sprawa jest jednak tak delikatna, że nie można bezpośrednio wymierzyć ciosu w przedsięwzięcie – samo w sobie nie jest przestępstwem.
Zawiązanie Akcji
Gracze mają dużą swobodę. Zanim przyjadą Twinkle Stars, minie kilka dni. Oczywiście atmosfera będzie budowana już na długo przed ich przybyciem. Do tego czasu niech się trochę powłóczą po knajpach, pogadają z organizatorami i ludźmi pracującymi np. przy dekoracjach. Gracze muszą podchwycić klimat! Nie pozwól im próbować przegapić całego zamieszania – żeby nie było, że ci wyjadą np. do Detroit, albo Buffalo w tej chwili – sorry, to oznaczałoby, że albo są impotentami, albo ty słabym MG. Jeśli mają własne zdanie na ten temat, pozwól im je mieć. Jeśli myślą, że to jest kategorycznie złe i trzeba to przerwać, też będzie ciekawie. Najważniejsze, żeby nie olali tematu i szukali w mieście jakiegoś innego „zachacznika” do działań.
Gdy już zdecydują, czy chcą brać udział w pochodzie, albo w nim przeszkodzić, w zależności od ich zdania możesz skierować ich na dalsze tory akcji. Zanim przyjadą same Twins, wygospodarowany dla nich zostanie budynek, będący kiedyś szkołą albo ratuszem – wybierz sobie. Dziewczyn może jeszcze w nim nie ma, ale jest już „sztab przygotowawczy”, czyli fryzjerki, nie-fryzjerki, manikiurzystki i te od skóry też. Jest również szef ochrony i zarządca do spraw porządkowych. Prawdopodobnie każdy tutejszy będzie potrafił pokazać graczom, gdzie powinni iść w celu zdobycia pracy. Jeśli nie wpadną na to, żeby zapytać przechodnia [albo ten nie będzie chciał im powiedzieć], postaw przed budynkiem docelowym dwie różowe ciężarówki – tego nie powinni przegapić.
Bardzo możliwe, że gracze już mają na pieńku z władzami, albo nie widzi im się kręcenie za dupami przez kilka dni. Wtedy podsuń im możliwość złapania fuchy w jakimś barze, czy sklepie. No wiesz... to będzie głośne widowisko – może jakaś zadyma, czy rozróba... Zwłaszcza, że te najbardziej ekskluzywne lokale The Twins odwiedzą osobiście.
Moment kulminacyjny i rozwiązanie akcji
Gdy gracze już sobie wszystko ułożą i rozplanują, pociągnij dalej wszystko tak, jak sobie tego gracze nie wyobrażali. Nie psuj im na razie zabawy. Nie przesadź również w drugą stronę – wszystko ma się skończyć na jednej, wielkiej zadymie!
Pamiętaj o tym, by odegrać dziewczyny odpowiednio. Nie zapomnij ani na chwilę, z czego żyją Amy i Anna! No wiesz... Takie archetypiczne rodzaje zachowań, jak puszczanie oka, zarzucanie biodrami i uśmiechanie się mają być na porządku dziennym. Prawdopodobnie, prędzej czy później, jeden z naszych osiłków nie powstrzyma się i zareaguje. Najlepiej, żeby był to taki typowy gladiator debil ze Sprytem 7 i Charakterem 10. Wcale nie musi być przystojny. To właśnie w momencie, kiedy gracz poczyni względem dziewczyn jakieś ruchy, rozlegnie się: "AAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! RZUCIŁ SIĘ NA MNIE!!!". Do pokoju wpadnie pierwsza, potem druga [potem ewentualnie jeszcze trzecia i czwarta w razie konieczności, co by się przygoda za szybko nie skończyła] ekipa strażników i zaczynie się rozróba. Wiesz, do czego masz doprowadzić - wielki bajzel, policja pałuje wszystko, co spotka, gracze mają przejebane u wszystkich i muszą spierdalać.
Alternatywne rozwiązanie
Jeśli gracze okazali się biblijnie praworządni i podjęli się zlecenia na Twinkle Stars, pamiętaj o naszym celu – trzeba doprowadzić na końcu do rozróby na całe miasto! Podczas wykonywania zlecenia coś pójdzie nie tak - okaże się, że przygotowano sobowtóry dziewczyn, czyli krótko mówiąc padł strzał, padły ofiary, gracze zdemaskowani, a zlecenie i tak nie wykonane - wszędzie wybucha panika. Ludzie biegają chaotycznie, ktoś zaczyna strzelać, policja pałuje wszystko wokoło i gracze muszą spierdalać.
A co, jeśli ich to nie ruszyło?
No właśnie... Jeśli gracze podchwycili motyw – zostali w mieście, ale nie zaangażowali się bezpośrednio w akcję, też możesz pociągnąć tę przygodę. Przypuśćmy, że chłopaki nie zaciągnęli się nigdzie na służbę – chcą jedynie trwonić swoje wyciułane gamble i popatrzeć na fajne laski, pijąc browar z puszki po konserwie. Będzie podobnie jak w pierwszym i drugim przypadku. Jeden z nich idzie do kibla, czy coś, a tu dostaje nieoczekiwanie szpadlem w czachę od prokatolickich żelaznych heteroseksualistów z ugrupowania „Młodzież Wszechamerykańska”, czy coś. Następnie jej wysłannicy z transparentami "Wszystkie geje to pedały" wybiegają na ulicę i rozpoczynają protestancką rzeźnię kochających na odwrót oraz wszystkich, biorących udział w imprezie. Ludzie biegają chaotycznie, policja oczywiście pałuje wszystko, co napotka, a gracze uporawszy się z kilkoma zbirami w barze/sklepie, w którym się rozpoczęła zadyma, otrzymują bardzo opłacalną propozycję od właściciela/barmana. Biorąc pod uwagę to, co dzieje się na ulicach, rozsądnie byłoby zabarykadować się w owym budynku, przeczekać swoje, dostać swoje i iść w cholerę.
Dwa słowa na koniec
Jak już zastrzegłem na samym początku, to nie miał być ambitny scenariusz – to taki przerywnik mogący posłużyć za spoiwo pomiędzy dwoma kampaniami. Bardzo łatwo wpleść w przygodę bohaterów wszelkiego pochodzenia i profesji. Bardzo łatwo naciągnąć wydarzenia w różnym kierunku w zależności od własnych planów i upodobań. Najważniejsze, żeby na koniec była zadyma!
Paprotek. |
komentarz[12] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Twinkle Stars" |
|
|
|
|
|
|
Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!
|
|
Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
ShoutBox |
|
|