>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
|
|
|
Działo bezodrzutowe M118A1 "Thunderbolt"
Witaj synku, usiądź sobie. Pokażę ci dzisiaj coś ciekawego, pewnie ci się spodoba. Widzisz tą rurę tam w kącie? Nie, synku, to jest komin mojego piecyka, mówię o tej bardziej po lewej. No. Daj spokój, to nie samopał. To się fachowo nazywa "działo bezodrzutowe" i to akurat używa 65-milimetrowych pocisków. To młodszy brat starego działa bezodrzutowego 57 mm, którego nasi chłopcy używali na drugiej wojnie. Zasada działania z grubsza ta sama, tylko broń jest nowocześniejsza, bo wprowadzona do uzbrojenia U.S. Army w 2018 roku. Jak się z tego strzela? A, to proste. Mocujesz rzecz na trójnogu - o tam leży - ustawiasz, patrzysz przez lunetkę na cel, bierzesz poprawkę na wiatr i odległość, a potem ciągniesz za linkę i bum! To w co celowałeś zamienia się w zgrabną kupę złomu. Albo porozrzucanych kawałków mięsa, zależy co dostało, he he. W tym pierwszym przypadku używasz ładniutkich pocisków HEAT stabilizowanych brzechwowo, a w drugim pocisków burzących. Wspomnę tutaj o niezłym bajerze, który został wbudowany do broni. Pociski z tego mogą być na bieżąco nakierowywane na cel wiązką podczerwieni. Widzisz tę lampkę pod lufą? Jeśli światełko padające z tego będzie znajdowało się na tym w co celujesz, nie ma siły żebyś nie trafił. Musiałbyś być cholernie zdolny i jeszcze bardziej pijany. Że co? Czemu nie strzelać z ramienia skoro bezodrzutowe? A można strzelać, można. Tyle, że po strzale zamienisz się w poparzone i osmalone "coś". Widzisz, kiedy oddajesz z tego strzał, z tyłu i z przodu działa wylatuje mnóstwo ognia, a potem gorącego dymu. Dźwięk też jest cholernie nieprzyjemny, coś jakby przeleciał ci nad głową pocisk z LAW-a. Wszystkie te efekty zebrane do kupy powodują również, że o strzelaniu z ukrycia możesz zapomnieć - kupa dymu, kurzu, ogień i świst zasygnalizują twoją pozycję równie dobrze jak spory neon z napisem "Tu jestem, zabijcie mnie!". Jeszcze co do rezultatów strzału - z tego działka możesz ustrzelić każdą maszynę Molocha, albo zdmuchnąć spory dom, wraz ze znajdującymi się w środku gangerami, czy innym tałatajstwem. A! I jeszcze na koniec - takie maleństwo możesz swobodnie zamontować na statku czy samochodzie, uważaj tylko żeby sobie czegoś nie podpalić.
Reguły:
Tabela zasięgu dla karabinów snajperskich.
Pociski kierowane podczerwienią (-60%) [wymaga sprawnych baterii!]
Przeładowanie: 5 tur
Używana Umiejętność: Wyrzutnie
Dostępność: 5%
Dostępność Amunicji: 5%
Cena: 420 g
Cena Amunicji: 90 g/sztuka
Reguły dla amunicji:
Pocisk Burzący:
PP: 1
0-7 m od epicentrum: Krytyk + 6 odłamków
8-12 m: Ciężka + 5 odłamków
13-20 m: Lekka + 4 odłamki
21-25 m: Draśnięcie + 3 odłamki
26-30 m: Przewrócenie i oszołomienie + 2 odłamki
30-40 m: 1 odłamek
(Obrażenia od stref kumulują się)
Pocisk kumulacyjny HEAT
Obrażenia: Krytyczne
PP: 4
Reguły dodatkowe dla "Piratów":
Przeładowanie: Obsługa 2 ludzi: 5 tur, obsługa 1 człowiek: 10 tur
Zawodność: 18-20, -1 co godzinę
Lokacja: Pokład
Dziury: 1
Zasięg: 1800 m
Kwadraty Wytrzymałości: XXXXX XX
Khaer. |
komentarz[5] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Działo bezodrzutowe M118A1 "Thunderbolt"" |
|
|
|
|
|
|
Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!
|
|
Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
ShoutBox |
|
|