>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
|
|
|
Granat EMP
Nastały ciężkie czasy dla łowców maszyn – broni coraz mniej, a Mobsprzęt się opancerza. Dlatego, w swym nieodpartym geniuszu, spece z Posterunku postanowili usprawnić to, z czego naparza się do maszyn. Wpierw był Taser na maszyny – niecelny, zawodny i ogólnie do dupy. Potem dodali kilka modułów i stare EMP miało podwojony zasięg, ale pół magazynka. Na końcu zobaczyli granat i pojęli, co trzeba z nim uczynić. Modzili, modzili, aż wymodzili. Całość wygląda jak poczciwy M24 Frag, ale z poprzyklejanymi, lustrzanymi tarczkami w kształcie kół. Inaczej – widziałeś Blade’a 2? Były tam granaty UV. To wygląda podobnie. Na tarczkach zbiera się ładunek, który po ustalonym czasie uwalnia się, dając piękny pokaz tańczącego ładunku, siejąc spustoszenie wśród wszystkiego, co ma w sobie elektronikę. Co jest najfajniejsze, granat jest wielorazowego użytku – wystarczy wymienić baterie.
Zasady: Zasięg - 6 m
(To powinno być w kręgach)
Do 1 m - Rana krytyczna dla maszyny i 70% na uszkodzenie podzespołów – celowników, broni, układu namierzana, komunikacji, baterii itp.
Od 1 do 2.5 m - Rana ciężka i 50% na uszkodzenia
Od 2,5 do 4 m - Rana lekka i 35% na uszkodzenia
Od 4 do 5 m - Draśnięcie i 20% na uszkodzenia
Od 5 do 6 m - 15% na uszkodzenia
Możliwe jest ustawienie czasu wybuchu – od 2 do 20 sekund
Po trafieniu istoty żywej powoduje porażenie – 50% utrudnień, B. trudny test odporności na ból redukuje o połowę.
Baterie: 4 baterie 4.5 V
Cena: 50 g
Dostępność: 15% (Posterunek), 5% (gdzie indziej…)
Rico. |
komentarz[3] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Granat EMP" |
|
|
|
|
|
|
Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!
|
|
Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
ShoutBox |
|
|