..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    ORBITAL MENU
    » Neuroshima
    » Świat
    » Bohater
    » Rozrywka
    POLECAMY

     SZUKAJ
    » Mapa serwisu
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Granat EMP



Nastały ciężkie czasy dla łowców maszyn – broni coraz mniej, a Mobsprzęt się opancerza. Dlatego, w swym nieodpartym geniuszu, spece z Posterunku postanowili usprawnić to, z czego naparza się do maszyn. Wpierw był Taser na maszyny – niecelny, zawodny i ogólnie do dupy. Potem dodali kilka modułów i stare EMP miało podwojony zasięg, ale pół magazynka. Na końcu zobaczyli granat i pojęli, co trzeba z nim uczynić. Modzili, modzili, aż wymodzili. Całość wygląda jak poczciwy M24 Frag, ale z poprzyklejanymi, lustrzanymi tarczkami w kształcie kół. Inaczej – widziałeś Blade’a 2? Były tam granaty UV. To wygląda podobnie. Na tarczkach zbiera się ładunek, który po ustalonym czasie uwalnia się, dając piękny pokaz tańczącego ładunku, siejąc spustoszenie wśród wszystkiego, co ma w sobie elektronikę. Co jest najfajniejsze, granat jest wielorazowego użytku – wystarczy wymienić baterie.

Zasady: Zasięg - 6 m

(To powinno być w kręgach)
Do 1 m - Rana krytyczna dla maszyny i 70% na uszkodzenie podzespołów – celowników, broni, układu namierzana, komunikacji, baterii itp.
Od 1 do 2.5 m - Rana ciężka i 50% na uszkodzenia
Od 2,5 do 4 m - Rana lekka i 35% na uszkodzenia
Od 4 do 5 m - Draśnięcie i 20% na uszkodzenia
Od 5 do 6 m - 15% na uszkodzenia

Możliwe jest ustawienie czasu wybuchu – od 2 do 20 sekund

Po trafieniu istoty żywej powoduje porażenie – 50% utrudnień, B. trudny test odporności na ból redukuje o połowę.

Baterie: 4 baterie 4.5 V

Cena: 50 g
Dostępność: 15% (Posterunek), 5% (gdzie indziej…)


Rico.
komentarz[3] |

Komentarze do "Granat EMP"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   PATRONUJEMY

   WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Czy interesują cię raporty z sesji NS?
Tak!
Nie.
A co to?
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Pasożyty
   Hibernatus (....
   Yakuza
   FATEout
   Legia Cudzozi...
   Pistolet Maka...
   Łowca - dzień...
   Neuroshimowe ...
   Śpiąca Królew...
   Bo kto umarł,...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.038161 sek. pg: