>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
|
|
|
Insomia
Insomia, czyli bezsenność – ładna nazwa dla kiepskiej choroby. Po prostu naoglądałeś się horrorów, pieprznięto cię w czerep, lub twoja szyszynka ma schizy i nie wydziela melatoniny – hormonu odpowiedzialnego za zasypianie. Nie możesz spać, chociaż chciałbyś. Tak czy siak – idealna dla stróża nocnego. Ponoć kiedyś, co szósty człowiek cierpiał na insomię, z powodu stresu… Teraz wszyscy żyją w stresie i nie ma bata, by któryś znowu nie zachorował…
Lekarstwo i leczenie
Masz bardzo proste reguły, nie ma pitolenia o rzutach i testach kondycji. Działa to tak: bierzesz – śpisz, nie bierzesz – nie śpisz. I tyle. Jednak cały cyrk zaczyna się z lekami… Najpierw bierzesz słabe i prawie wszędzie dostępne – 75% i cena dwóch gambli za kolorowe sny. Potem, z czasem, przestają one wystarczać i musisz brać te o średniej mocy – 50% i 4 gamble za tabletkę, ale później dupę ratują ci tylko silne środki. Te znajdziesz tylko z 20% szansą i dasz 6 gambli za środek, tabletkę lub zastrzyk… Tak to w życiu bywa.
Po zażyciu 25 porcji (nie naraz, of course) wykonujesz test kondycji - najpierw łatwy, potem przeciętny itd. do farta. To oznacza stopniowe uodpornianie się na lek. Nieudany test oznacza, że lek nie działa i należy przejść do silniejszego. Rzutów nie wykonuje się po przejściu na najsilniejsze leki. Dodatkowo, jeśli wejdziesz na stan ostry, przechodzisz na silniejsze leki automatycznie. Przejście w stan krytyczny powoduje natychmiastową konieczność zażywania najsilniejszych leków. Ale po leczeniu wszystkie symptomy ustępują i nie ma trwałych zmian we współczynnikach. Mimo to, lepiej się pilnuj…
Pierwsze symptomy
3 nieprzespane noce i chodzisz jak w lekkim rauszu. Masz problemy z koncentracją i zaczynasz widzieć podwójnie. Podkrążone oczy powodują negatywny odbiór u otoczenia. Ale wystarczą te 12 godzin snu i jesteś jak nowy.
Budowa -2, Percepcja -2, 20% utrudnień w kontaktach z ludźmi.
Stan ostry
Po 3 kolejnych nockach w charakterze stróża, widzisz rzeczy, których nie ma. Masz problemy z koncentracją, równowagą i otaczającym cię światem. Gadasz od rzeczy i nie do końca wiesz, co się dzieje (zagraj to!). Powoli zapadasz się w otchłań. Każdej nocy masz 20% szans na popadnięcie w paranoję (uleczalną - test niezłomności, trudny) i 30% w schizofrenię (nieuleczalną - test niezłomności, bardzo trudny). Ale wystarczy 14 godzin i znów jesteś na nogach.
½ Budowy, Percepcja -4, ½ Sprytu, 40% utrudnień w kontaktach z ludźmi.
Stan krytyczny
4 nocki i jesteś nie do życia. Nie kojarzysz już niczego i nikogo. Progi zapadnięcia na choroby zwiększają się o połowę i są to choroby nieuleczalne. Stopnie przy odpieraniu ich, skaczą o jeden w górę. Inne choroby pogłębiają się 2 razy szybciej. A mówili, że to niegroźne… Ale po 18 godzinach snu wracasz do cywilizacji.
Budowa - 4 pkt., Percepcja - ½ stanu początkowego, Spryt - 4 pkt., 60% utrudnień w kontaktach z ludźmi.
Stan terminalny
Ponoć można się wyspać po śmierci. Ty, po kolejnych 4 nocach, wreszcie możesz to sprawdzić. Organizm jest tak wycieńczony, że wreszcie zasypiasz. Na zawsze. Oddaj kartę Mistrzowi.
Rico. |
komentarz[4] | |
|
|
|
|
|
|
Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!
|
|
Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
ShoutBox |
|
|