>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
|
|
|
Elmin's Equipement Power Sword
Widzisz koleś TO? Widzisz? Super. Znaczy, że ci słońce z okolic Vegas nie wypaliło gał. Ta kosa jest dziełem Elmina. Koleś żyje sobie w jakiejś pipidówie i ma tam warsztat. Całkiem spory jak na tak kosmiczne zadupie. Składa pralki, lodówki, telewizory, DVD, samochody i całą masę sprzętu. Lubi to nawet, bo ma chłop inwencję.
No i jak ma za dużo wolnego czasu, to sobie majstruje. A robi broń. Wytwarza nawet czasem lunetki do pistoletów i karabinków, ponoć bardzo drogie i bardzo dobre. A to jest jeden z jego Energomieczy. Spytasz, co to za futurystyczne cudeńko? Ano widzisz, Japońce mają te swoje, w chuj ostre katanki, których ja nie cierpię, bo to broń dla ciot. Inni ganiają z toporami rzeźnickimi, inni z mieczami, a nieliczni z Energomieczami. To jest, jak widać dupny dwurąk, z takim dynksem – tu i tu idą kabelki, widzisz? Super. To wystające przy jelcu to mały akumulatorek, a kable są podpięte bezpośrednio do ostrza. Jak pizdniesz kogoś czymś takim, to masz kilka opcji na to co się stanie. Albo odetniesz mu baniak, co przy masie tych mieczy nie jest wielką fizolofią... Co? Filozofią? Nie znam żadnej Zofii, wal się i mnie nie poprawiaj! A jak nic nie odrąbiesz kolesiowi, to tak go kopnie, że będzie tańczył jeszcze minutę. A ty wtedy masz okazję by wykonać punkt pierwszy. A jak go ino tkniesz, to tylko będzie tańczył, a ty możesz spieprzać. Widzisz? Mówiłem, że fajna kosa!
No, i pamiętaj żeby nie łapać za ostrze jak przełącznik jest na ON. Bo sam potańczysz. Jak to ładować? Widzisz, ten cały Elmin pomyślał i o tym. Zamiast ganiać za jakąś baterią, na spodzie jelca zamontował dwie małe baterie słoneczne. Jak miecz jest w piz..., pochwie znaczy się, na plecach, to te baterie są wystawione do góry, słoneczko grzeje, a ty masz moc. Łebskie, nie?
Broń Dwuręczna
Bonus do zręczności: W ataku +1, w obronie +1
Obrażenia: L / C / K
Bonus do walki z wieloma przeciwnikami: +1 do Zręczności
Wymagana Budowa: 13
Reguły Specjalne:
Porażenie:
Za każdym trafieniem broń zadaje dodatkową lekką ranę (prąd), jeśli tylko uda zadać się obrażenia (jeśli pancerz nie jest metalowy). Tzn. jeśli zadajemy lekkie obrażenia, a naszą ofiarę chroni zbroja niemetalowa, która zatrzyma tę lekka ranę, to nie doliczamy obrażeń od prądu. Jeśli natomiast pancerz jest metalowy, to przeciwnik otrzymuje dodatkowo dwie lekkie rany (nie jedną). Przy trafieniu maszyny dodatkowe obrażenia od prądu są Ciężkie (maszynce może się coś poprzestawiać... albo przypalić...).
Zawodny:
Przy rzucie na trafienie, kiedy wypada wynik z przedziału 15-20, turlamy dodatkowo k20:
1-10: Porażenie nie zadziałało (tylko raz, za następnym uderzeniem już będzie w porządku)
11-15: Coś się zepsuło... (po walce należy wykonać Problematyczny test Elektroniki i broń już działa, naprawa w czasie walki zajmie 3 rundy)
16-19: Coś się baaardzo zepsuło (Bardzo Trudny test Elektroniki, naprawa zajmuje co najmniej godzinę)
20: Oj kiepawo... Porażenie prądem (lekka rana), a majcher to już tylko kawał złomu... Znaczy trza poszukać nowego akumulatora, kondensatorów... (Cholernie trudny test Elektroniki)
Cena: 120 g
Dostępność: Znikoma
Ilustracja: Elmin
Elmin. |
komentarz[10] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Elmin's Equipement Power Sword" |
|
|
|
|
|
|
Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!
|
|
Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
ShoutBox |
|
|