..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    ORBITAL MENU
    » Neuroshima
    » Świat
    » Bohater
    » Rozrywka
    POLECAMY

     SZUKAJ
    » Mapa serwisu
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

CKM MG-3



Dobry wiek temu, a nawet trochę więcej, na pewnej piaszczystej pustyni rozległ się dźwięk przypominający błyskawiczne rozdarcie olbrzymiego płótna, a ułamek sekundy później powietrze zrobiło się gęste od ołowiu. Wówczas to ludzie zwani Brytolami, zobaczyli jako pierwsi nowy CKM armii niemieckiej - MG-42, który jest dziadkiem spluwy, którą tu widzisz, to znaczy MG-3.

Dość bajdurzenia, przyjrzyjmy się temu maleństwu. Długie, czarne i o miłym dla oka kształcie. Zrobione jest po części z metalu, a po części z polimerów - także jest lekkie jak na kaem. Od roku 1942 zmieniło się niewiele, jednak wszystko na lepsze. Cofnięto trochę lufę, dzięki czemu łatwiej to draństwo nieść, oraz poprawiono konstrukcję zamka, więc nie zacina się zbyt często. Zmieniono także amunicję z Mauserowskiego 7.92 na NATO-wskie 7.62. Ale to, co sprawiło, że KM ten był używany przez większość armii ówczesnej Europy, to nie ładny wygląd, niezawodność czy dobra amunicja, bo takich karabinów było na pęczki. Chodzi tu o szybkostrzelność. Ingram wyciąga około 1000 pocisków na minutę, tak? To wypluwa 1200. Robi wrażenie, prawda? Bardzo skuteczna broń - rzadko kiedy obrywa się pojedynczym nabojem, dużo częściej z miejsca dostajesz pudło ołowiu w klatę i zamieniasz się w kawał poszarpanego mięcha. Jeszcze lepsze jest to, że spluwa mimo szalonej szybkostrzelności łatwo daje się kontrolować, oczywiście jeśli zamocowałeś ją na trójnogu. Bez niego - zapomnij. Jedyną wadą tej broni i wrzodem na tyłku każdego żołnierza, który ceni tę spluwę za szybkostrzelność jest to, że karabin grzeje się jak jasna cholera przy strzelaniu długimi seriami. Kiedyś nie było to problemem - żołnierze tachali na plecach zapasowe lufy, które wymieniali po wystrzelaniu taśmy. Teraz jest gorzej, bo znalezienie zapasowej lufy do tej broni graniczy z cudem. Tak więc jeśli będziesz pruł z niej jak wariat, nie zdziw się, jeśli po pierwszej setce naboi lufa pęknie ci w którymś miejscu.

I na koniec - MG-3 uratuje ci dupę tylko wtedy, kiedy będziesz o niego dbać. Nie zajmujesz się nim - zatnie się w najmniej oczekiwanym momencie.

Tak czy inaczej - broń naprawdę dobra.

Kaliber: 7.62 mm
Pocisk: 7.62x51 NATO
Pojemność Magazynka: Taśmy po 50, lub 250 pocisków
Reguły Specjalne: Niezawodny (zacięcie: 19-20. Gdy jest zabrudzony: 15-20), Tylko strzelanie seriami, Integralny dwójnóg

Obrażenia: Ciężkie
Punkty Przebicia: 2
Szybkostrzelność: 4

Wymagana Budowa: 17

Cena: 130 g
Dostępność: Mała

Zasady Specjalne:
- Po ogniu ciągłym, modyfikator do strzelania +20% na następną rundę, z powodu nagrzanej lufy.

- Dwa razy ogień ciągły pod rząd = rzut k20. Jeśli rezultat był wyższy, lub równy 12, lufa pęka i broń jest bezużyteczna, aż do naprawienia. Ponadto jeśli broń przeżyje, w następnej rundzie możesz jedynie oddać 1 krótką serię, bo karabin jest przegrzany i musi chwilkę ostygnąć.

- Gdy broń jest zamontowana na trójnogu, masz modyfikator -1 (do wyniku na kostce) do strzelania seriami.

- Kiedy wysyłasz w powietrze chmurę ołowiu, w coś musi trafić. Po prostu.

Pobierz kartę do Arsenału Gracza.



Khaer.
komentarz[11] |

Komentarze do "CKM MG-3"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   PATRONUJEMY

   WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Czy interesują cię raporty z sesji NS?
Tak!
Nie.
A co to?
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Pasożyty
   Hibernatus (....
   Yakuza
   FATEout
   Legia Cudzozi...
   Pistolet Maka...
   Łowca - dzień...
   Neuroshimowe ...
   Śpiąca Królew...
   Bo kto umarł,...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.015086 sek. pg: