..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    ORBITAL MENU
    » Neuroshima
    » Świat
    » Bohater
    » Rozrywka
    POLECAMY

     SZUKAJ
    » Mapa serwisu
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Grzybiarz


Wymagania:
Spryt 13+, Rusznikarstwo 4+, Zwinne Dłonie 2+

Opis:
Wiesz, kiedyś, kiedy jeszcze była telewizja, każdy młody chłopak zanim doczekał się Playboya o północy, oglądał taki program o wojnie – „Sensacje XXI stulecia” czy jakoś tak… Prowadził go taki fajny koleś po pięćdziesiątce – Bogus Woloshansky, jakiś Czech zdaje się.

Z tego programu można było się dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy. Tak? Nie wierzysz mi, co? Że niby, co może wiedzieć jakiś stary piernik, co? A wiesz, kto to byli Niemcy? A wiesz, kto to był Hitler? No… niezły jesteś – Ukradłeś kiedyś podręcznik do historii – przyznaj się… Ale tego nie będziesz wiedział na bank – ci cali Niemcy mieli granaty wyglądające jak grzybki – puszka z materiałem wybuchowym na patyku. I wiesz co? Każdy porządny partyzant potrafił sam przyrządzić taki granat, w bardzo krótkim czasie – ot tak, po prostu z puszki, jakiegoś prochu, gwoździ, innych mniej lub bardziej potrzebnych dupereli i właśnie patyka. Właśnie od wyglądu tych granatów, partyzantów-saperów nazywano nieraz grzybiarzami. No – to teraz, to cię zgasiłem, co?


Działanie:
Gracz potrafi samemu konstruować granaty. Jeśli ma wymagane materiały oraz narzędzia, zdaje problematyczny test rusznikarstwa. Jeśli zda, po 15-30 minutach otrzymuje granat. Samoróbka ma duże szanse na niezadziałanie – podczas konstruowania gracz rzuca k20. 20 oznacza, że granat wybucha w ręku. Gdy podczas rzutu gracz rzuca k20, jeśli wyrzuci 20 również następuje wybuch ładunku w dłoni rzucającego. Gdy zaś wyleci 17, 18, czy 19, granat nie wybuchnie wcale – jeśli celnie rzucasz, możesz nabić przeciwnikowi siniaka, lub przestraszyć go. Ponadto! W każdej chwili, kiedy ktokolwiek znajduje się w otoczeniu materiału, MG może zażądać rzutu i ewentualne 20 powoduje eksplozję. Co więcej! Każdy wstrząs (np. podczas transportu samochodem), lub uderzenie mechaniczne może spowodować wybuch. Tak więc – ostrożnie z tym! I jeszcze jedno! Granat ma wyglądać jak grzybek – wszystkie inne (te bez bolca i puszki) wybuchają od razu! Tylko prawdziwy Grzybiarz może pójść na grzybobranie!


Paprotek.
komentarz[5] |

Komentarze do "Grzybiarz"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   PATRONUJEMY

   WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Czy interesują cię raporty z sesji NS?
Tak!
Nie.
A co to?
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Pasożyty
   Hibernatus (....
   Yakuza
   FATEout
   Legia Cudzozi...
   Pistolet Maka...
   Łowca - dzień...
   Neuroshimowe ...
   Śpiąca Królew...
   Bo kto umarł,...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.276149 sek. pg: