..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    ORBITAL MENU
    » Neuroshima
    » Świat
    » Bohater
    » Rozrywka
    POLECAMY

     SZUKAJ
    » Mapa serwisu
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

XM312 .50





Duży, co? I przypomina Browninga M2HB? No widzisz, jaki ty spostrzegawczy jesteś? To następca naszej ulubionej pół-calówki, wprowadzili go do US Army w 2005, albo 2006 roku.

Ten, w odróżnieniu od staruszka M2HB, jest dużo lżejszy. O ile się pytasz? No, to się lepiej trzymaj: na trójnogu waży tylko 19 kg, czujesz to chłopie? Dla porównania tylko wspomnę, że M2HB waży 38 kilo, a na trójnogu już 58! Jak oni to zrobili? No i tu już nie tak wesoło, ale o tym później. XM312 dalej straszy tym samym artyleryjskim pociskiem .50BMG, pozostając przy tym tak celny (o ile nie celniejszy), jak jego dziadziuś.

Jest nieco mniejszy, a tak niewielką wagę uzyskano przez zastosowanie lekkich stopów metali i sztucznych kompozytów. No, ale to przecież nie wszystko, nasz Browning schudł o 39 kilo (jeśli liczyć też trójnóg). Co jeszcze chłopcy wymyślili? No i tu jest właśnie ten zgrzyt... lub zaleta – jak kto woli. Zmniejszono szybkostrzelność: zamiast 450-600 pocisków/min, mamy 260. Zmienili, bo wyszli z założenia, że XM 312 wejdzie tylko na wyposażenie piechoty jako wsparcie ogniowe. Stary Browning był stosowany jako sprzęt wsparcia, działko przeciwlotnicze (oraz lotnicze) i co tam jeszcze.

Według mnie to plus: oszczędność amunicji, wprawdzie zmniejszona nieco siła ognia, ale to przecież dalej .50BMG. I to naprawdę dużo lżejsza broń. Teraz można dać dwójce ludzi XM312 wraz z amunicją i jedziemy: jeden niesie ammo i trójnóg, drugi karabin. Na polu walki szybkie połączenie jednego z drugim i... mamy wsparcie do jakiego to cudeńko zostało zaprojektowane.

Kaliber: 12.7 mm
Pocisk: .50 Browning Machine Gun (12.7x99)
Pojemność Magazynka: 100 (pas, lub skrzynka)
Reguły Specjalne: Niezawodny, Celny

Obrażenia: Krytyczne
Punkty Przebicia: 3
Szybkostrzelność: 1

Wymagana Budowa: 19

Cena: 150 g
Dostępność: Niewielka

Pobierz kartę do Arsenału Gracza.


GSP_Dibbler.
komentarz[9] |

Komentarze do "CKM XM312 .50"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   PATRONUJEMY

   WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Czy interesują cię raporty z sesji NS?
Tak!
Nie.
A co to?
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Pasożyty
   Hibernatus (....
   Yakuza
   FATEout
   Legia Cudzozi...
   Pistolet Maka...
   Łowca - dzień...
   Neuroshimowe ...
   Śpiąca Królew...
   Bo kto umarł,...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.016443 sek. pg: