..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    ORBITAL MENU
    » Neuroshima
    » Świat
    » Bohater
    » Rozrywka
    POLECAMY

     SZUKAJ
    » Mapa serwisu
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Rewolwery Colt mk. V


Trooper, King Cobra, Anaconda

Nie wiem jak wy, ale ja wszelkie rewolwery jakoś lubię. Te kształty bębenka, ta lufa, piękny kształt uchwytu... To jest to. Już nie wspomnę, że łatwo takie oczyścić, że nie są szczególnie wybredne jeśli chodzi o amunicję i rzadko kiedy się zacinają. A jak już trafiasz na wadliwy pocisk, to po prostu naciskasz jeszcze raz spust. Samonapinanie to piękna sprawa. Teraz pokażę ci, synu, moje ulubione modele rewolwerów naszej kochanej, typowo amerykańskiej firmy Colt. Cała trójka należy do V generacji rodziny rewolwerów Colta: Trooper mk. V, King Cobra i Anaconda.

Zaczniemy od pana "Trooper mk. V"


To najmniejszy i najbardziej poręczny z całego rodzeństwa mk. V, bardzo podobny do Lawmana, ale tego nie mam na składzie, niestety. To podrasowana wersja Troopera mk. III - zmiany sprowadzały się do ulepszenia konstrukcji bębenka, spustu i kurka. Efekt jest taki, że rewolwer zyskał na celności i szybkostrzelności. Reszta zmian dotyczyła bardziej procesów produkcji, więc nas to raczej nie interesuje. Oba modele Trooperów mają swoje oznaczenia, więc łatwo je odróżnisz.

Pocisk: .357 Magnum
Reguły Specjalne: Niezawodny (Nie zacina się), Celny, Wolne przeładowywanie, Nieporęczny (lufy 6- i 8-calowe), Mały zasięg (do 20 metrów, lufy 2-calowe), Zwiększony zasięg (do około 80 metrów, lufy 8-calowe)

Obrażenia: Lekkie
Punkty Przebicia: 1

Cena: 50 gambli
Dostępność: Duża

Amunicja .357 Magnum:
Cena: 3g/szt.
Dostępność: Mała
PT Produkcji: Trudny

Pobierz kartę do Arsenału Gracza.



Jedziemy dalej: "King Cobra"


Braciszek Troopera i jego następca - ładniej wygląda, nieco ulepszona konstrukcja lufy i ta sama celność. Spluwa lepiej leży w dłoni niż Trooper, ma mniejszy odrzut, a strzela tą samą amunicją. Niewielkie zmiany, które jednak bardzo cieszą użytkownika. Zazwyczaj jak coś jest dobre, to się tego nie zmienia, ale chłopaki z Colta stwierdzili, że jak coś jest dobre, to można to zrobić lepiej. No i zazwyczaj jak się ktoś bierze do ulepszania dobrego sprzętu, to paprze robotę dokumentnie... Ale nie w tym przypadku. King Cobra to godny następca Troopera - nic nie jest gorsze, a wiele jest lepsze. A jak tylko znajdziesz wersję chromowaną, z ośmiocalową lufą... to będziesz mógł takim rewolwerem szpanować nawet w Detroit - bo mało, który rewolwer ma taką prezencję. Dorób jeszcze uchwyt z masy perłowej, to żywy z Detroit nie wyjedziesz. Uczciwie ostrzegam, po prostu skasują cię za rewolwer, tam każdy chciałby taki mieć - mówię ci.

Pocisk: .357 Magnum
Reguły Specjalne: Niezawodny (Nie zacina się), Celny, Wolne przeładowywanie, Nieporęczny (lufy 6- i 8-calowe), Mały zasięg (do 20 metrów, lufy 2-calowe), Zwiększony zasięg (do około 80 metrów, lufy 8-calowe)

Obrażenia: Lekkie
Punkty Przebicia: 1

Cena: 60 gambli
Dostępność: Średnia

Pobierz kartę do Arsenału Gracza.



A teraz najmłodszy braciszek: "Colt mk. V Anaconda"


Wiesz skąd wzięli nazwę? No, kiedyś w Ameryce Południowej żyły takie wielgachne węże. Teraz pewnie dalej żyją, ale są jeszcze większe... No mniejsza - taka Anakonda mogła wyrosnąć na ponad 10 metrów długości. A tę spluwę nazwali Anacondą, bo jeden pieprzony pocisk starczy, żeby posłać takiego gada do piachu. Są dwie wersje: na naboje .44 Magnum oraz .45 LC. Z wyglądu i konstrukcji jest bardzo podobny do King Cobra, ale korzysta z większych pocisków. Jak chcesz obronić się przed transporterem opancerzonym, to ten gun jest dla ciebie. Jeśli miałbym do czegoś go porównać, to do Magnum kalibru .44, tyle, że nowsza konstrukcja sprawia, że nie musisz już się tak martwić o nadgarstek podczas strzelania. Jest lepiej wyprofilowany od Magnum, tak samo celny jak Trooper i King Cobra, tak samo niezawodny i tak samo zajebiście wygląda. No dobra, jest może nieco większy, ale w końcu walisz artyleryjską amunicją.

Kaliber: .44 Magnum, lub .45 LC
Reguły Specjalne: Silna amunicja, Niezawodny (Nie zacina się), Celny, Wolne przeładowywanie, Nieporęczny, Mały zasięg (do 20 metrów, lufy 2-calowe), Zwiększony zasięg (do około 80 metrów, lufy 8-calowe)

Obrażenia: Ciężkie
Punkty Przebicia: 2

Wymagana Budowa: 12

Cena: 80 gambli
Dostępność: Mała

*Reguła celny jest niezależna od długości lufy. Jak taki Trooper ma lufę 2-calową, to i tak jest celny, ale tylko do tych 20-30 metrów. Uważam, że tak będzie lepiej i podkreśli to celność tych rewolwerów – są naprawdę dobre.

Pobierz kartę do Arsenału Gracza.



Na koniec coś, co bardzo cieszy:

Jeśli masz jakieś pojęcie o rusznikarstwie, to możesz sobie spokojnie zmieniać lufy w tych rewolwerach. Przy odpowiednich narzędziach, zmiana lufy zajmuje jakieś 2-3 godziny i wymaga Trudnego testu Rusznikarstwa. Do wyboru masz zestaw od dwucalowych po ośmiocalowe, do tego całą masę dodatków i różnych wariacji wyglądu - to naprawdę były popularne pistolety (wyłączając Anacondę - ta była trochę za duża i za ciężka dla przeciętnego obywatela). Istnieje nawet wersja Troopera mk. V z ośmiocalową lufą i celownikiem optycznym. Taki bajer - nazywało się to Colt Whitetailer i naprawdę nie wiem co ta spluwa miała wspólnego z ogonem, w dodatku białym... Ale co tam, celna była ta pukawka i z tego co wiem, to niektórzy fani dorabiali celowniki optyczne i laserowe nawet do pozostałych modeli. Widzisz jaka fajna zabawka dla dużych chłopców? Niestety Colt zapomniał o jednym: w każdym modelu jest jedynie 6-nabojowy bębenek. A to już może boleć...

Możliwości tunningu:

Lufy: Od 2- do 8-calowych (51-203 mm) dla Troopera i King Cobra, 6- i 8-calowe dla Anacondy

Celowniki: Optyczne i laserowe

Ładownica Czyli kawałek blachy, do którego przyczepia się pionowo 6 naboi, przeładowanie wygląda mniej więcej tak: otwierasz bębenek, wysypujesz łuski i wsadzasz ‘ładownicę’ w bębenek - naboje są na miejscu. Takie przeładowanie zajmuje 3 segmenty, zrobienie takiej ‘ładownicy’ to Problematyczny test Rusznikarstwa, jeśli masz przy sobie odpowiednie narzędzia.


GSP_Dibbler.
komentarz[12] |

Komentarze do "Rewolwery Colt mk. V"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   PATRONUJEMY

   WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Czy interesują cię raporty z sesji NS?
Tak!
Nie.
A co to?
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Pasożyty
   Hibernatus (....
   Yakuza
   FATEout
   Legia Cudzozi...
   Pistolet Maka...
   Łowca - dzień...
   Neuroshimowe ...
   Śpiąca Królew...
   Bo kto umarł,...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.023886 sek. pg: