>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
|
|
|
Szybciej synu! (Kowboj)
Wymagania:
Zręczność 14+, Pistolety 6+, tylko dla profesji Kowboj
Opis:
Był jeden taki facet, czekaj, jak mu tam było... Jarett, Pat Jarett, czy jakoś tak. Mniejsza z tym. Gościu odwiedził raz naszą małą mieścinkę, pogryzł się ze starym Billem no i tradycyjnie, jak to u nas w Texasie, wyzwał go na pojedynek w południe. Ach, te stare zwyczaje… Bill jak zwykle, po chamsku, założył swoją sprawdzoną kamizelkę kuloodporną i cieszył dupę. W podskokach nadeszło południe, stanęli naprzeciw siebie i czekali aż wskazówka zegara ustawi się pionowo u góry. Cyk, cyk, cyk, sratatatatata i Billy padł na pysk. No to koleś zaszpanował! To była długa seria! A to, co on tam trzymał w łapie, to był jakiś zakichany rewolwer! Dajcie spokój, czego ci kowboje nie potrafią zrobić z bębenkowcami?
Działanie:
Jesteś kowbojem! Musisz umieć strzelać z biodra! Musisz zajebiście z niego strzelać! Zajebiście szybko! Potrafisz wystrzelać cały bębenek w ciągu tury, czyli 2 strzały na segment! Normalnie, bębenek maszynowy! Ale pamiętaj, musisz po strzale odciągać kurek drugą ręką, więc wybij sobie ze łba strzelanie w ten sposób z dwóch rewolwerów na raz! A co z tego masz? Każda taka dwu-pociskowa seria (trwająca segment) zwiększa szanse na podniesienie poziomu obrażeń (od 4 w dół na kostce)! Nie obędzie się bez +20% utrudnienia do trafiania w cel, rzecz jasna!
Jackhammer. |
komentarz[5] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Szybciej synu! (Kowboj)" |
|
|
|
|
|
|
Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!
|
|
Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
ShoutBox |
|
|