>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
|
|
|
Gambler
"Krąży w ręku złoty pieniądz"
Karty... kości... wyścigi... walki na arenie... Buk-macherka rozwija się prawie tak, jak przed wojną. Co chwilę ktoś traci majątek obstawiając na niewłaściwą pozycję. Ale... ktoś te majątki musi przejmować, nie? Ktoś musiał urodzić się siódmego dnia, siódmego miesiąca, w siódmym dniu tygodnia i po prostu mieć wrodzonego farta, prawda? Dlaczego to spotkało akurat ciebie? Nie wiadomo, pogadaj z matką. Ale fakt, że jesteś wcześniakiem nie jest bynajmniej żadnym wytłumaczeniem losu doczesnego... Umiesz gadać z ludźmi. Umiesz dawać im poczucie siły, by podbić stawkę. Czasami specjalnie się podkładasz do końca, aby zapewnić sobie jakąś przyszłość. Nie można wyłowić wszystkich małych rybek za wcześnie, bo potem nie złapiesz żadnej dużej.
Najlepiej czujesz się oczywiście w miejscu zwanym Mekką hazardzistów - w Vegas. Na pustyni jednak też można robić interesy. A to jakiś myśliwy będzie polował na zwierzaka i pół wioski się opowie za nim, a ty akurat podstawisz mu nogę. Tak samo na arenach. Fakt - nie każdy chce akurat przegrać za kasę - wiele by mu ona nie dała. Można jednak stwarzać pozory spadku formy podczas treningu w przeddzień, albo założyć się o to, w której rundzie się walka skończy, albo o to, kto pierwszy straci broń, albo o to... Ej, ty nie patrz na tych gości w samochodach na początku ulicy, tylko mnie słuchaj uważnie! Zanim wystartują, masz jeszcze trochę czasu na obstawienie faworyta...
Cechy:
Pomocnik szczęścia
Szczęściu trzeba pomagać – to nic nowego. Ta pomoc przeważnie nazywa się łapówką, choć czasem osiąga aż formę zastraszenia. Najgorzej jest nie mieć wyczucia – tak, to właśnie największy problem. Sam widziałem, jak jakieś kmiotki z Hegemonii próbowały przekupić w walce o awans do Ligi teksańskiego gladiatora, proponując mu pięćdziesiąt gambli… Ech, żenada.
Jesteś w stanie bezbłędnie oszacować wartość łapówki i zaproponować ją w taki sposób, że nie tylko rosną szanse na jej przyjęcie (ustala MG), ale w razie odmowy osoba, którą chciałeś kupić nie wyciągnie konsekwencji – nie zakabluje cię, ani nawet do końca się nie obrazi. To nie wszystko. Jeśli się nie zgodzi, o ile poznasz trochę tę osobę – niekoniecznie osobiście – jesteś w stanie określić, co na nią podziała. Przeważnie jest to rada dobrego kumpla, którego można przekupić, porwanie córki, lub sugestia sędziego, który sam da do zrozumienia, że jest kupiony…
Się gra, się ma
Długo trzymasz się na szczycie. Wielu próbowało cię z niego zrzucić, zepchnąć, lub po prostu zestrzelić, jednak ty się nie dajesz. Zdarzyło się jednak parę razy, że prosili najnormalniej w świecie, abyś ich wciągnął choć troszeczkę bliżej szczytu. Stąd właśnie biorą się kumple.
Masz na początek dodatkowe 100 gambli na znajomości, a punkt reputacji kosztuje cię jedynie 10 PD. Jednak MG nie może przyznać ci PR w żadnej sytuacji! W tym interesie drogą do sławy jest tylko pieniądz, a nie to, że ktoś tam o tobie coś opowie.
Piątek trzynastego
No dobra... nie masz trzech siódemek w dacie narodzin... Prawdę powiedziawszy, urodziłeś się w pechowy dzień. To jednak nie przeszkadza ci w byciu wspaniałym człowiekiem.
Wystarczy, że zdasz problematyczny test postrzegania emocji, żeby wybrana, obca osoba traktowała cię z miejsca przychylniej. Jesteś zwyczajnie mile widziany i dobrze odbierany. Co z tym zrobisz – zależy od ciebie, ale ja bym zaczął od postawienia drinka i zaproponowania partyjki w pokera…
Paprotek. |
komentarz[15] | |
|
|
|
|
|
|
Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!
|
|
Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
ShoutBox |
|
|