..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    ORBITAL MENU
    » Neuroshima
    » Świat
    » Bohater
    » Rozrywka
    POLECAMY

     SZUKAJ
    » Mapa serwisu
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Myśliwy


"Pazury pięćdziesiąt gambli, skóra sto, kły osiemdziesiąt, a mięso możesz sobie zjeść za darmo - to mi nie smakuje..."

Że jak? Że takich nie ma? Że oni nie istnieją? Co ty możesz o tym wiedzieć? Myśliwi są naprawdę. Nawet nie masz pojęcia ilu! Chodzą nawet pogłoski o jakiejś ich gildii! Fakt... W dzisiejszych czasach nie ma już takich zwierząt jak kiedyś. Nie poluje się na zające, jelenie, rysie itd. Ale przecież zwierzęta nadal istnieją! Nadal chowają się gdzieś po kątach, trzeba je tylko znaleźć. A jak już takie coś upolujesz, to jesteś ustawiony na dość długi czas. Ze skór możesz zrobić ubrania, z kłów i pazurów ozdoby, czasami można nawet zjeść mięso, jeśli stworek nie jest za bardzo zmutowany... Myśliwy to niezwykły strzelec. Nie siedzi przez półtorej godziny na altance i nie wypatruje zwierzaka. Zbierają się z reguły po kilku i otaczają stworzenie. Są bardzo dobrze zorganizowani. Wyposażenie z reguły również mają niezłe - ta praca daje spore dochody. Znają się na handlu i (naprawdę!) umieją nieźle gotować. Potrafią przeżyć w dzikich warunkach całe miesiące i jeszcze będą szczęśliwi, bo na tym zarobią. Myśliwi bardzo dobrze znają się na zwierzynie. Poznali jej zwyczaje i to jak reaguje na rozmaite bodźce. Nauczyli się jak ją tropić i podchodzić. Umieją nawet ściągnąć zwierzę w wybrany przez siebie teren - prosto w sidła. Nie są okrutnymi sadystami - po prostu zarabiają na życie. Nie są też pogromcami bestii. Nie polują na coś, czego nie znają, lub z czym mieli by problemy. Zawsze, zanim podejdą do sprawy, poświęcają troszkę czasu na zbadanie sytuacji i zapoznanie się z ofiarą. Słyszałeś już zapewne o jedności człowieka z naturą? No, to masz doskonały przykład...

Cechy:

Sidła
"Po co strzelać? A nuż nie trafisz i spłoszysz zwierzynę... Najlepsze są pułapki! Zwabiasz tylko ofiarę w odpowiednie miejsce, a potem nic, tylko oprawić i na bazar do pana Henia!" - Nieźle kombinujesz. Masz ułatwienie 50% związane z pułapkami, a przygotowanie takowej zajmuje ci o połowę czasu mniej. Pamiętaj jednak! To nie tyczy się pułapek opartych na materiałach wybuchowych!

Wieloletnia praktyka
Trochę już siedzisz w tym fachu. Pracowałeś z wieloma ludźmi i wiele się mogłeś nauczyć przez te wszystkie lata. Masz na poziomie +2 wiedzę o zwierzętach, meteorologii i roślinach.


Paprotek.
komentarz[5] |

Komentarze do "Myśliwy"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   PATRONUJEMY

   WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Czy interesują cię raporty z sesji NS?
Tak!
Nie.
A co to?
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Pasożyty
   Hibernatus (....
   Yakuza
   FATEout
   Legia Cudzozi...
   Pistolet Maka...
   Łowca - dzień...
   Neuroshimowe ...
   Śpiąca Królew...
   Bo kto umarł,...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 2.570827 sek. pg: