>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
|
|
|
Alien
Tak nazwie go każdy, kto go ujrzy. Najnowsze osiągnięcie genetyki i cybernetyki Smarta. Doskonałe połączenie maszyny i żywego organizmu na poziomie komórkowym.
Jest to jedynie prototyp, istnieje tylko ten jeden egzemplarz i jeśli Twoi bohaterowie, MG, spotkają następny (o ile przeżyją pierwsze spotkanie), oznaczać to będzie rychły koniec cywilizacji człowieka (definitywny).
Abbadon 1.0, jak w swej przewrotności nazwał go Smart, to doskonała maszyna do zabijania. Jest odporna na promieniowanie, wirusy, bakterie i chemię (włączając w to prawie wszystkie znane kwasy), nie szkodzi mu zwykły ogień (palnik acetylo-tlenowy tak, ale o napalmie zapomnij), a jego pancerz działa lepiej niż kevlar. Bydlak nie ma oczu, widzi dzięki ultra dźwiękom, posiada też doskonały węch (o słuchu nie wspominając). Porusza się szybciej niż błyskawica i zabija z morderczą skutecznością. A najgorsze jest to, że jest niebywale inteligentny, a jego jedynym celem jest zabijanie ludzi.
Jak to wygląda? Przypomina stwory z przedwojennej serii filmów "Alien". Ma trochę mniejszą czaszkę i zwykły język zamiast drugich szczęk, jego krew nie jest kwasem, ale kontakt z nią powoduje na skórze człowieka bolesne podrażnienia (+15% utrudnienia do testów). Żywi się wyłącznie mięsem, a jeść musi dużo, bo jego metabolizm jest niewiarygodnie szybki (jak zresztą sam właściciel).
Zabija za pomocą ostrych jak brzytwa zębów i długiego ogona zakończonego równie ostrą naroślą kostną.
Abbadon jest wyjątkowo agresywny i zabije wszystko co wejdzie mu w drogę. Jest jednak także niebywale inteligentny i ostrożny - nie zaatakuje jeśli nie uzyska przewagi. Atakuje najczęściej w ciemności, z zasadzki, wykorzystuje elementy otoczenia, kryje się w wentylacji, przemyka w cieniu pod ścianą, zachodzi wroga od tyłu, lub spada na jego głowę z sufitu. Zgrupowanych przeciwników stara się rozdzielić i wyłuskać pojedynczo.
Potwór ten może stać się zalążkiem ciekawej i emocjonującej przygody, utrzymanej w klimacie mocnej Rtęci. Pamiętaj jednak, że zabicie Abbadona nie wystarczy. Jeśli zdecydujesz się wprowadzić tę istotę do świata gry, gracze będę musieli stanąć przed dużo większym wyzwaniem niż przeżycie, czy nawet zniszczenie potwora. Prawdziwy problem polega na tym co zrobić, by Smart nie wyhodował więcej takich kreatur? Może wystarczy zniszczyć laboratorium, w którym prototyp został zaprojektowany i wyhodowany? Może trzeba dowieść jego bezużyteczności, znaleźć słaby punkt... oswoić?
Tak czy inaczej, dużo ryzykujesz powołując TAKĄ istotę do życia w Twoim świecie, bo jeśli gracze nie sprostają zadaniu...
Reguły:
Agresja: 20
Budowa: 16
Spryt: 19
Zręczność: 19
Percepcja: 17
Ruch: 1 segment - 5 metrów
Limit obrażeń: 2 rany krytyczne (cały magazynek z Desert Eagle!)
Umiejętności specjalne: Ukrywanie: 8, Skradanie: 8, Wspinaczka: 8, Pływanie: 5, niewrażliwość na infekcje i zakażenia, w ciągu godziny neutralizuje jedną lekką ranę (pełna regeneracja w 18h!)
Pancerz: Lekki na całym ciele, świetny izolator termiczny, odporny na większość chemikaliów
Akcje:
Atak ogonem:
- 2 segmenty, dwie ciężkie rany
Atak szczękami:
- 1 segment, dwie lekkie rany
Konor. |
komentarz[3] | |
|
|
|
|
|
|
Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!
|
|
Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
ShoutBox |
|
|