>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
|
|
|
Druid
"Ej, Mike... Dlaczego to drzewo się rusza?"
Zacznijmy od tego - kochasz przyrodę. Po wojnie nie ma zbyt wielu roślin na świecie, ale te, które przetrwały nadal potrzebują pomocy człowieka, by przeżyć. Twoim obowiązkiem jest ochrona przyrody, gdy ktoś z premedytacją próbuje wyrządzić jej krzywdę. Teksty typu: "JESZCZE RAZ NADEPNIESZ NA TE POZIOMKI, A ZASADZĘ CI TAKIEGO KOPA W DUPĘ, ŻE WYLECISZ Z ATMOSFERY, KTÓRA NIE ZDĄŻY CIĘ SPALIĆ, MINIESZ STACJĘ ORBITAL, WPADNIESZ NA ŚWIAT DYSKU I JESZCZE ZDĄŻYSZ ZA KRAWĘDŹ SPAŚĆ, AŻ CIĘ KTOŚ W KOŃCU W NILFGARDZIE ODNAJDZIE!" powinny być u ciebie na porządku dziennym.
Jeśli jednak myślisz, że łatwo trafić po wojnie na poziomki, to się grubo mylisz. Wybuchy bomb biologicznych, atomowych i chemicznych zapoczątkowały szereg mutacji i ewolucji. Ty je poznajesz i wykorzystujesz. Umiesz przyrządzić ziółka na sranie i okład z liści. Umiesz znieczulać konopiami i leczyć stawy kąpielami w torfie. Nie znasz się na medycynie tradycyjnej, a plastra to chyba w życiu nie widziałeś - jesteś raczej znachorem, a nie sanitariuszem.
Mimo, że umiesz coś tam wyleczyć, nie spodziewaj się raczej, że ludzie będą cię kochać. Umiłowanie przyrody uczyniło cię troszkę dzikim. Nie lubisz przebywać w miastach, z dala od lasów (a raczej ich pozostałości). Oczywiście, zdajesz sobie sprawę, że życie człowieka jest najważniejsze, ale symbioza jest optymalnym rozwiązaniem.
Cechy:
Zew natury
Rośliny dają ci siłę. One są twoimi przyjaciółmi, wspomagają twoją psychikę - niejako motywują. Przebywanie w ich obecności podwyższa twoje współczynniki. Jeśli jesteś pod wpływem roślinności (czyli masz roślinę w promieniu widzenia - ale bez przesady, nie na horyzoncie), otrzymujesz następujące bonusy:
Stare drzewa (sprzed wojny najlepiej) - +2 do Budowy
Młode drzewa - +2 do Zręczności
Krzewy - +2 do Sprytu
Kwiaty - +2 do Charakteru
Małe krzaczki (typu jagódki, truskawki) - +2 do Percepcji
Naturalny kamuflaż
Gdy jesteś w terenie porośniętym roślinnością - np. step z wysokimi trawami, pozostałości parku z kilkoma drzewkami, las, bagno - wszystkie umiejętności z pakietu Kamuflaż masz podwyższone o 2. Ponadto gdy przeciwnik próbuje do ciebie strzelić, ma utrudnienie 20%.
Zielarz
Umiesz przyrządzać proste wywary z roślin. Nie potrzebujesz do tego jakiegoś laboratorium - jedynie ogień, deskę do krojenia, nóż, może jakąś tarkę, pojemniczki wedle uznania, no i oczywiście jakiekolwiek ziółka. Twoje mikstury mogą leczyć rany lekkie (każdego rodzaju) oraz ciężkie (tylko cięte i obuchowe - nie ma mowy o postrzałowych). By sprawdzić, czy udało ci się przyrządzić miksturkę, przetestuj Spryt - od kostek możesz odejmować wartości umiejętności wiedzy (biologia lub połowa wartości chemii). Nadal są to jednak rośliny - leczą dość wolno, ale jakby nie patrzeć, masz to za darmo.
Paprotek. |
komentarz[11] | |
|
|
|
|
|
|
Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!
|
|
Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
ShoutBox |
|
|