>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
|
|
|
Saper
"Mina? Co tam minaaaaaaaaaa..."
No tak. Na dupie siedzi wam banda ześwirowanych Gangersów, a wy na tej zasranej pustyni musieliście się wjebać akurat w sam środek pola minowego. Jednym słowem - macie przesrane.
Przydaje się wtedy mieć w paczce kogoś, kto rozbroi te pieprzone miny, bomby, pułapki i ocali wasze dupska przed rozerwaniem na strzępy.
Innymi słowy, przydaje się mieć w paczce sapera.
Z drugiej strony, kiedy trzeba zabezpieczyć jakiś teren przed nieproszonymi gośćmi, to także będzie najlepsza robota dla niego. Chłopacy potrafią zmajstrować takie cudeńka, że mysz się nie prześlizgnie, a jak jebnie, to będzie przynajmniej od razu wiadomo o co chodzi. Pamiętaj - saper myli się tylko raz....
Cechy:
Już to robiłem
Saperzy są doświadczeni w tym co robią. Rozbrajali już nie jedną minę, bombę i pułapkę. Dlatego też testy charakteru przy rozbrajaniu mogą być dla nich najwyżej problematyczne. Większym zmartwieniem jest czas...
Czerwony kabelek
Trochę już się widziało w życiu tego całego żelastwa. Kiedyś w akademii, ostatnio w polu. Czasami na jakichś planach konstrukcyjnych. No, a jak się widziało, to się wie - testy rozbrajania mogą być co najwyżej bardzo trudne.
Corwin. |
komentarz[4] | |
|
|
|
|
|
|
Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!
|
|
Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
ShoutBox |
|
|