..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    ORBITAL MENU
    » Neuroshima
    » Świat
    » Bohater
    » Rozrywka
    POLECAMY

     SZUKAJ
    » Mapa serwisu
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Przeciwpancerny trenuje Północną Corridę w Posterunku, a Leo zrobił sobie małe wakacje. Pozostaje nam wiec tylko jedna walka do końca drugiej kolejki. Wielka szansa dla Citizena na rehabilitację po walkowerze w poprzedniej walce. Również bardzo ważny mecz dla Dominatora, który zupełnie nieoczekiwanie przegrał z aktualnym liderem Ligi - Szarym Niedźwiedziem. Kanibal z Colorado i Arizoński Czołg spotkaja się na Piramidzie w piątek o 22:00.



"Piramida"

Lokalizacja: Teksas

Specyfika: Arena skonstruowana z ogromnych skalnych bloków tworzących piramidę o czterech wierzchołkach. Na dwóch przeciwległych zamocowano na stałe żelazne misy, w nich zaś znajdują się małe żelazne kule. W jednej czerwone, w drugiej niebieskie. Gladiatorzy zaczynaja walkę bez broni ani tarcz (jedynie w pancerzach). Bronie są umieszczone na pozostałych dwóch wierzchołkach piramidy. Gladiator ma bliżej do sprzętu przeciwnika niz do swojego.

Do ręki za udział: 30$

Warunki zwycięstwa (stawki):
- zabicie przeciwnika (10$)
- zdobycie jednej z kul i zabicie przeciwnika (20$)
- zadanie przeciwnikowi dwóch ciężkich ran (40$)
- zdobycie jednej z kul i zadanie przeciwnikowi dwóch ciężkich ran (60$)
- zdobycie niebieskiej i czerwonej kuli i zadanie przeciwnikowi o lekka ranę więcej niż on tobie (100$)

Reguły:
- NA PIRAMIDZIE ZABRONIONA JEST BROŃ MIOTAJĄCA I MIOTANA! MAXIMUM WALKI NA ODLEGŁOŚĆ TO RZUT NOŻEM, MOŻNA MIEĆ JEDEN NÓŻ.
- kulę można wziąć w biegu nie poświęcając na to segmentu. w przypadku brania udziału w walce, aby wziąć do ręki kulę, musi ona być max metr od nas a ponadto należy uzyskać 2 sukcesy przeciwko dwóm porażkom przeciwnika.
- gladiator będący poziom wyżej ma -10% do akcji względem przeciwnika, który ma +10% wobec niego.
- przy różnicy dwóch poziomów nie można walczyć
- wskoczenie o poziom wyżej to 2 segmenty. można dokonać tego w jednym segmencie, ale należy zdać przeciętny test wspinaczki. można również wskoczyć od razu o dwa poziomy płacąc tylko 3 segmenty (trudny test wspinaczki) lub nawet w 2 segmenty (bardzo trudny test wspinaczki), gleba grozi raną! Nie można rozmieniać na drobne - np. zamiast od razu wskoczyć o trzy poziomy z testem bardzo trudnym w 2 segmenty, powoli wskakiwać o poziom w jeden segment z dwoma przeciętnymi testami. Takie rozdrobnienie jest możliwe tylko, jeśli dzielimy akcje w turach.


dodajdo.com
komentarz[4] |

Komentarze do "Ostatnia walka na Piramidzie! (2008-06-20)"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   PATRONUJEMY

   WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Czy interesują cię raporty z sesji NS?
Tak!
Nie.
A co to?
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Pasożyty
   Hibernatus (....
   Yakuza
   FATEout
   Legia Cudzozi...
   Pistolet Maka...
   Łowca - dzień...
   Neuroshimowe ...
   Śpiąca Królew...
   Bo kto umarł,...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.014132 sek. pg: