>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
|
|
|
| | Przeciwpancerny trenuje Północną Corridę w Posterunku, a Leo zrobił sobie małe wakacje. Pozostaje nam wiec tylko jedna walka do końca drugiej kolejki. Wielka szansa dla Citizena na rehabilitację po walkowerze w poprzedniej walce. Również bardzo ważny mecz dla Dominatora, który zupełnie nieoczekiwanie przegrał z aktualnym liderem Ligi - Szarym Niedźwiedziem. Kanibal z Colorado i Arizoński Czołg spotkaja się na Piramidzie w piątek o 22:00. |
"Piramida"
Lokalizacja: Teksas
Specyfika: Arena skonstruowana z ogromnych skalnych bloków tworzących piramidę o czterech wierzchołkach. Na dwóch przeciwległych zamocowano na stałe żelazne misy, w nich zaś znajdują się małe żelazne kule. W jednej czerwone, w drugiej niebieskie. Gladiatorzy zaczynaja walkę bez broni ani tarcz (jedynie w pancerzach). Bronie są umieszczone na pozostałych dwóch wierzchołkach piramidy. Gladiator ma bliżej do sprzętu przeciwnika niz do swojego.
Do ręki za udział: 30$
Warunki zwycięstwa (stawki):
- zabicie przeciwnika (10$)
- zdobycie jednej z kul i zabicie przeciwnika (20$)
- zadanie przeciwnikowi dwóch ciężkich ran (40$)
- zdobycie jednej z kul i zadanie przeciwnikowi dwóch ciężkich ran (60$)
- zdobycie niebieskiej i czerwonej kuli i zadanie przeciwnikowi o lekka ranę więcej niż on tobie (100$)
Reguły:
- NA PIRAMIDZIE ZABRONIONA JEST BROŃ MIOTAJĄCA I MIOTANA! MAXIMUM WALKI NA ODLEGŁOŚĆ TO RZUT NOŻEM, MOŻNA MIEĆ JEDEN NÓŻ.
- kulę można wziąć w biegu nie poświęcając na to segmentu. w przypadku brania udziału w walce, aby wziąć do ręki kulę, musi ona być max metr od nas a ponadto należy uzyskać 2 sukcesy przeciwko dwóm porażkom przeciwnika.
- gladiator będący poziom wyżej ma -10% do akcji względem przeciwnika, który ma +10% wobec niego.
- przy różnicy dwóch poziomów nie można walczyć
- wskoczenie o poziom wyżej to 2 segmenty. można dokonać tego w jednym segmencie, ale należy zdać przeciętny test wspinaczki. można również wskoczyć od razu o dwa poziomy płacąc tylko 3 segmenty (trudny test wspinaczki) lub nawet w 2 segmenty (bardzo trudny test wspinaczki), gleba grozi raną! Nie można rozmieniać na drobne - np. zamiast od razu wskoczyć o trzy poziomy z testem bardzo trudnym w 2 segmenty, powoli wskakiwać o poziom w jeden segment z dwoma przeciętnymi testami. Takie rozdrobnienie jest możliwe tylko, jeśli dzielimy akcje w turach.
|
komentarz[4] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Ostatnia walka na Piramidzie! (2008-06-20)" |
|
|
|
|
|
|
Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!
|
|
Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
ShoutBox |
|
|