..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    ORBITAL MENU
    » Neuroshima
    » Świat
    » Bohater
    » Rozrywka
    POLECAMY

     SZUKAJ
    » Mapa serwisu
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Zespół Obłąkanego Geniusza



- Czego ta maszyna od nas chce?
- Mówi, że jak nie odpowiemy jej ile sekund minęło od narodzin Chrystusa, to wysadzi w powietrze całe Stany.
- Mamy święta, równo, więc to 64787752800.
- Dobra odpowiedź.
- Jak tyś to obliczył?
- A ty nie umiesz?
- Kolejne pytanie, ile to 300 lat i jeszcze dwa.
- Łatwe, 302 lata.
- Dobra odpowiedź.
- Jak tyś to obliczył?
- A ty nie umiesz?


Zespół Obłąkanego Geniusza był znany jeszcze przed wojną. I już wtedy był parszywy. Ta choroba daje chyba największe plusy spośród wszystkich, z jakimi się spotkałem. Daje też chyba największe minusy. Ma wszystkie cztery stany, jest chamska do bólu i lubi dodawanie.

Znowu nie wyjaśniłem, o co w tym wszystkim biega? Ach... Więc: "Jest to stan charakteryzujący się występowaniem niezwykłych zdolności umysłowych, zwykle przy obniżonym poziomie inteligencji ogólnej".

Najczęstsze rozwinięcia umysłu:

1. Przeliczanie czasu (lata na sekundy itp.) w błyskawicznym tempie.
2. Niebywałe zdolności matematyczne (dodawanie, mnożenie, potęgowanie).
3. Niebywałe zdolności matematyczne (odejmowanie, dzielenie, pierwiastkowanie).
4. Niezawodna pamięć (pamiętasz wszystko, MG na twoje życzenie może przypomnieć ci całą sesję).
5. Przeliczanie systemów (np. dziesiętnych na dwójkowe itp.).
6. Świat w pigułce (nauczyłeś się z jakichś dziwnych źródeł historii świata na pamięć. Pamiętasz absolutnie wszystkie wydarzenia historyczne. Ciekawe tylko, czy ktoś ci uwierzy).
7. Namiar (na podstawie czasu i mniej więcej określonego położenia umiesz powiedzieć, jakie są współrzędne geograficzne każdego miejsca na Ziemi).
8. Wyobraźnia mistrza (masz jakby sztuczkę Szósty Zmysł, tylko bez żadnych ograniczeń).
9. Wiedza w małym palcu (masz wszystkie umiejętności z Wiedzy Ogólnej na 6).
10. Mam to wszystko w dupie (masz Morale i Niezłomność na 20, ale nie umiesz nic prócz tego).
11. Doktor Quinn była kiepska (masz wszystkie zdolności z Medycyny [dodatkowo psychiatrię] na 8).
12. KOCHAM WOJNĘ (wszystkie umiejętności z pakietu Broń Strzelecka i Pirotechnika masz na 8).
13. Bójka w karczmie (Walka Wręcz i Sprawność na 8).

Fajne rozwinięcia? Tak, też tak uważam, ale ty losujesz tylko jedno. Pech, co nie?

Leki
Jeśli chcesz, możesz brać psychotropy. Łykasz codziennie jednego i jesteś zdrów oraz masz zajebiste plusy. Tak by było fajnie... Nie, oprócz psychotropów musisz być pod opieką lekarską (cotygodniowe rozmowy z psychiatrą) i próbować uczyć się innych rzeczy, a nie doszkalać swoje talenty - których i tak już nie możesz rozwinąć.

Rozwój choroby

Pierwsze symptomy
He, he, he. Taki byłeś mądry... a teraz trudno się nie śmiać. Tak, śmieszny jesteś. Miło się z tobą rozmawia. Ale jesteś taki dekiel! Proste, nadal masz swoje plusy, ale musisz popracować nad swoją inteligencją. Teraz ta choroba nie jest już taka fajna, nie? Szkoda... A i pamiętaj - z tego nie da się wyleczyć do poprzedniego stanu!

Zasady:
- Spryt: 8
- Charakter: -2
- Kontakty z ludźmi: -10% (ułatwienie!)
- Wszystkie umiejętności, które miałeś na niżej niż 3, spadają do 0 (słownie: zera)

Stan ostry
Ale ćwok... teraz to już załamujesz ludzi. Nie kumasz za bardzo co się do ciebie mówi, sam mało gadasz. W ogóle to mówisz w ostateczności. Nie mieszasz się do świata innych, dopóki bardzo tego nie potrzebują. Nadal masz swoje plusy, ale teraz żyjesz we własnej rzeczywistości i masz mało okazji do ich użycia.

Zasady:
- Spryt: 4
- Charakter: -6
- Percepcja: -4
- Kontakty z ludźmi: +40%
- Wszystkie umiejętności, które miałeś na niżej niż 4 = 0

Stan krytyczny
Halo? Słyszysz mnie? Powiedz coś! Uff. Jeszcze jesteś w naszym świecie. I masz się dobrze, ale naprawdę trudno się z tobą skontaktować. Jesteś w lekkiej katatonii. Nie kojarzysz kolegów. Twoje plusy są, ale jak chcesz ich użyć, musisz zdać trudny test Siły Woli. Nic nie mówisz, mowę ci odebrało. Czasami, jak coś cię przerazi (trudny test Siły Woli), padasz na ziemię i się nie ruszasz przez 1k20 rund. Ludzie cię unikają najbardziej jak mogą. Jesteś nieporadny i zapomniałeś jak się biega. Szkoda, co?

Zasady:
- Spryt: 2 (jesteś na poziomie niemowlęcia...)
- Charakter: 6
- Percepcja: 4
- Zręczność: 6
- Kontakty z ludźmi: +80%
- Wszystkie umiejętności, które miałeś na 5 lub niżej (oprócz tych od "Obłąkanego Geniusza") = 0

Stan terminalny
Hej, chłopcze! CHŁOPCZE! - ale ty już się nie odezwałeś. Zapadasz w katatonię. Dla ciebie to koniec, możesz tylko leżeć i obserwować. Nic nie robisz, jesteś tak ogłupiały, że już bardziej się nie da. Jesteś jak gówno - leżysz i zanieczyszczasz powietrze. Umiesz tylko to, co dały ci plusy. Ale nic poza tym. Miłej gry.


Deadline.
komentarz[7] |

Komentarze do "Zespół Obłąkanego Geniusza"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   PATRONUJEMY

   WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Czy interesują cię raporty z sesji NS?
Tak!
Nie.
A co to?
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Pasożyty
   Hibernatus (....
   Yakuza
   FATEout
   Legia Cudzozi...
   Pistolet Maka...
   Łowca - dzień...
   Neuroshimowe ...
   Śpiąca Królew...
   Bo kto umarł,...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.061568 sek. pg: