..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    ORBITAL MENU
    » Neuroshima
    » Świat
    » Bohater
    » Rozrywka
    POLECAMY

     SZUKAJ
    » Mapa serwisu
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Piły mechaniczne





*Hurrk!*... *hurrk!*... *hurrk-bom-bom-bom-wrrrr...*

Kosiło się tym kiedyś większe i mniejsze kwiatki, przycinało gałązki, przecinało deseczki, wycinało totemy i karczowało lasy tropikalne. Dzisiaj kwiatków ostało się niezbyt wiele, a na dodatek te, które zostały, bywają agresywniejsze niż te sprzed pięćdziesięciu lat. Z lasami podobnie, jest jeden - u Meksykańców. Za to przycinanie gałązek jest ciągle aktualne - dobrze się zamachniesz, to ewentualny przeciwnik straci jedną ze swoich czterech. A jak się porządnie rozpędzisz, to i będziesz w stanie "przejść" przez kilku naraz. Musisz tylko uważać co by się nie zaplątać w rozwleczone bebechy. No i jest coś perwersyjnie przyjemnego w mokrym mlaśnięciu, które towarzyszy wbiciu delikwentowi we flaki takiej rozkręconej piły. Psychol? Że ja? To, synku, nie jest skrzywienie psychiczne, tylko praktyczne podejście do nowych zastosowań pozostałego po wojnie sprzętu. Nie mędrkuj mi tutaj.

Nożyce do żywopłotu:

To w zasadzie nie jest piła łańcuchowa, ale warto o tym wspomnieć, bo efekty trafienia są podobne. Nie ma tak wielkiej siły jakbyś chciał, ale jeśli przejedziesz tym komuś po bebechach, to powinno wystarczyć do wysłania go na tamten świat. Gorzej, jeśli te bebechy są zabezpieczone jakimś kawałkiem blachy, zwanym dalej pancerzem. Te nożyce mają to do siebie, że szlag je trafia kiedy władują się na coś bardzo twardego, więc celuj tam, gdzie tej blachy nie ma, albo zaopatrz się w coś większego. Na plus liczy się fakt, że te dwa błyskawicznie poruszające się "grzebyki" zostawiają ohydne, poszarpane rany. Nawet jeśli nie przywalisz czysto i porządnie, to trafiony osobnik będzie miał spore problemy z pozbieraniem się do kupy. A ty w tym czasie władujesz mu tę piłę prosto w czerep. A na koniec - ostrożnie z zastawami, to nie jest urządzenie zaprojektowane do rozrzynania mutasów na kawałki, tylko do przycinania zieleniny, więc nie wytrzyma mocniejszych uderzeń.

Wymagana budowa: 13
Broń: 2-ręczna
Bonus do zręczności w obronie: -2
Obrażenia: L/L/C
Testy Odporności na ból dla trafionego: +30%
Zawodność: 18-20 (testowana przy odpaleniu)
Cena/Dostępność: 40g/10%

Mała piła mechaniczna:

Teoretycznie nazywa się „Pilarka spalinowa do zastosowań domowych”, ale brzmi to kretyńsko, więc nazywam to małą piłą mechaniczną. Podobnie jak nożyce do krzaków, wygląda dość śmiesznie i pokracznie, ale za to jest naprawdę wredna w użyciu. Nożyce przy niej to mały pikuś. Mimo niewielkich rozmiarów jest w stanie przerżnąć się bez większych problemów przez kawał pancerza i tego, co za tym pancerzem jest. Wadą jest ergonomia, niezbyt dostosowana do walki - rzecz jest cholernie nieporęczna i większość szczęśliwych posiadaczy przerabia uchwyty tak, by można było nią bez problemów machać. Widziałem nawet paru twardzieli, którzy wykombinowali tak, by trzymać ją w jednej ręce. A jeden z nich miał takie dwie - to dopiero była jazda. Kawałki frajerów, którzy stanęli mu na drodze fruwały w powietrzu jak konfetti.

Wymagana budowa: 14/16
Broń: 1/2-ręczna
Bonus do zręczności w obronie: -2
Bonus do zręczności w ataku: +1
Obrażenia: L/C/K
PP: +1
Zawodność: 18-20 (testowana przy odpaleniu)
Cena/Dostępność: 45g/10%

Wielka piła mechaniczna:
Moja ulubiona, słodziutka Husqvarna 3120. Kiedy ją rozkręcisz, mruczy jak Harley na niskich obrotach, a kiedy rozgrzejesz, warczy jak wkurzony lew. Często dochodzi do tego agonalny wrzask i dźwięk rozrywanego mięsa. Mniam. Prawie wszystko potrafi przeciąć na pół, nawet niektóre maszyny Molocha. Kiedyś zabiłem mutanta spuszczając mu na łeb przecięty naprędce słup telegraficzny - śmiesznie było. Taka piła jest uniwersalna i nadaje się po prostu do wszystkiego, czy jest to walka w ścisku, czy karczowanie Neodżungli. No, oczywiście nie jest do ideał - wszystkie nowoczesne bajery wpakowane do silnika szlag trafia na naszym wspaniałym paliwie i ciężko ją odpalić. Poza tym trzeba nielichej krzepy żeby tym skutecznie machać. Do tego przydaje się psychotyczny śmiech i okulary pływackie. Po co okulary? Wiesz, kiedy grzmotniesz tym komuś, to jucha tryska na parę metrów dookoła, a wierz mi, że w środku bijatyki masz ochotę widzieć jak najwięcej. A o co chodzi ze śmiechem? Dowiesz się, kiedy zapuścisz silnik i rozedrzesz japę na cały regulator. Gwarantuję, że gęstość zaludnienia na kilometr kwadratowy spadnie natychmiastowo. I nawet nie będziesz musiał machać łapami.

Wymagana budowa: 18
Broń: 2-ręczna
Bonus do zręczności w obronie: -1
Bonus do zręczności w ataku: +2
Bonus do zręczności w walce z wieloma przeciwnikami: +2
Obrażenia: C/C/K
PP: +1
Zawodność: 16-20 (testowana przy odpaleniu)
Testy Morale dla przeciwnika na początku walki: +20%
Cena/Dostępność: 65g/5%


***

Sztuczka: Teksańska masakra

Wymagania:
Budowa 15+, Zręczność 14+, Walka bronią 3+

Opis:
W życiu nie widziałem czegoś takiego. I nie mam zamiaru drugi raz oglądać, bo na samo wspomnienie mam ochotę wyrzygać komunijną lemoniadę. Chodzi o tego faceta, co zawitał do nas rok temu. Ta, tego co to mówił, że jest drwalem. I nosił ze sobą wszędzie taką pieprzną piłę łańcuchową. Słuchaj, kiedy drugiego dnia wyszedł z knajpy, wpadło na niego czterech gangerów. Nie, daj spokój, nie opowiadam dalej. Nie. Zapomnij.

Działanie:
Bohater tak ukochał sobie piły mechaniczne, że wypracował swoje własne techniki walki. Dzięki temu na dostęp do kilku użytecznych trików:

Przecięcie broni (tylko dla pił mechanicznych):
Akcja za 2 sukcesy. Bohater wykonuje Bardzo Trudny test Zręczności i uderza w broń przeciwnika. Udany test niszczy broń. Wyjątek stanowią sytuacje, w których broń jest wykonana z bardzo mocnych stopów metali. By użyć tego manewru bohater musi posiadać inicjatywę.

Nabijanie (tylko dla pił mechanicznych):
Akcja za 3 sukcesy. Wymaga Trudnego testu Budowy. Bohater wbija ostrze piły w ciało przeciwnika i rozrywa go na strzępy od środka. Atak zadaje ranę Krytyczną. Wszystkie istoty rozumne, które były wówczas w pobliżu muszą wykonać Trudny test Morale, albo do końca walki otrzymują modyfikator +30% do wszelkich testów względem bohatera. By użyć tego ataku, zadana rana Krytyczna MUSI przekraczać limit ran przeciwnika.

Zamach (tylko dla wielkiej piły mechanicznej):
Akcja za 3 sukcesy. Bohater wykonuje szeroki, poziomy zamach piłą, raniąc znajdujących się przed nim przeciwników. Każdy wróg w obrębie stożka o rozpiętości 180 stopni i długości 1.5 m od bohatera, otrzymuje ranę Ciężką (bez PP). By wykorzystać ten manewr bohater musi posiadać inicjatywę.

Rozdarcie (tylko dla nożyc):
Akcja za 2 sukcesy. Wymaga Trudnego testu Zręczności. Bohater uderza w przeciwnika nożycami pozostawiając szeroką, mocno krwawiącą bruzdę (Lekka rana). Do momentu otrzymania pierwszej pomocy przeciwnik co rundę otrzymuje Draśnięcie.


Khaer.
komentarz[37] |

Komentarze do "Piły Mechaniczne"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   PATRONUJEMY

   WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Czy interesują cię raporty z sesji NS?
Tak!
Nie.
A co to?
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Pasożyty
   Hibernatus (....
   Yakuza
   FATEout
   Legia Cudzozi...
   Pistolet Maka...
   Łowca - dzień...
   Neuroshimowe ...
   Śpiąca Królew...
   Bo kto umarł,...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.019907 sek. pg: