>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
|
|
|
Jeep Wrangler
Jeep Wrangler Wersja YJ
Przed bombami Jeep ten był najsłynniejszym terenowym pojazdem o cywilnym rodowodzie. Hummery, Defendery i CJ to wszystko cywilne wersje wojskowych bryk. Wrangler zaś – choć oparty o Jeppa CJ – to od podstaw cywilna konstrukcja i swego czasu najpopularniejsza terenówka w Stanach. Chociaż z racji problemów elektronicznych dzisiaj jeżdżą właściwie tylko przedstawiciele pierwszej wersji, czyli właśnie YJ, to i tak nastukano ich tyle, że są częstym widokiem w dzisiejszym świecie.
Jeepy te mają klasyczną, najbardziej jeepowatą budowę jaką tylko sobie można wyobrazić. Krótkie, szerokie nadwozie, z mocną ramą, zwykle bez dachu i cztery traktorowate koła. Nie jest to najdoskonalszy bezdrożnik jakiego ta zakichana Ziemia nosiła, ale częściej sobie poradzi, niż nie poradzi. Niestety, jako że powstał on dość późno, nie jest najłatwiejszy w naprawie - na szczęście nie ma w nim za wiele elektroniki. Za to na plus trzeba mu zaliczyć dość niskie zużycie paliwa, zwłaszcza jak na terenówkę.
Wranglery są obecnie bardzo popularne na środkowym południu ZSA, czyli w Teksasie i Hegemonii, gdzie zazwyczaj spotkasz je z jakimś karabinem zamocowanym na górnej belce. Pełnią tam rolę pojazdów milicyjnych lub gangowych oraz zwykłych koni roboczych. A będąc mniejszymi, radzą sobie lepiej na pograniczu Neodżungli niż te zakichane krowy pokroju Hammera...
Dane taktyczno-techniczne:
Typ: Jeep
Ilość miejsc: 2
Układ jezdny: Standardowy, na cztery koła
Masa własna: 1 678 kg
Długość: 3.87 m
Szerokość: 1.67 m
Wysokość: 1.83 m
Pręd. maks. na drodze: 100 km/h
Przyspieszenie: 25 km/h
Zwrotność: -10%
Hamulce: 30 km/h (tarczowe)
Pojemność zbiornika paliwa: 66 l
Zużycie paliwa: 11.2l/100 km*
Głębokość brodzenia: BD
Typ i pojemność silnika: Rzędowa 6 (2.5 l)
Moc silnika: 136 KM
Chłodnica: Ciecz
Skrzynia biegów: Ręczna, 4 biegi do przodu
Wytrzymałość: 19
Redukcja: 3
Wyposażenie dodatkowe: Napęd na cztery koła, zwiększony prześwit, klatka rurowa, osłona przeciw-wodna silnika, wzmocnienie przewodów i rurek pod podwoziem
Cena: 80 g (sprawność 5), 850 g (sprawność 13)
Zasady specjalne:
Trudny w naprawie
*Oznacza dane ustalone przez autora z braku odpowiednich źródeł.
Kliknij aby zobaczyć/pobrać Kartę Wozu (.pdf) do użycia na sesji.
Wierzbowski. |
komentarz[15] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Jeep Wrangler" |
|
|
|
|
|
|
Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!
|
|
 Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
ShoutBox |
|
|