..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    ORBITAL MENU
    » Neuroshima
    » Świat
    » Bohater
    » Rozrywka
    POLECAMY

     SZUKAJ
    » Mapa serwisu
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Superbowl


Roger był w paskudnej sytuacji. Siedział w domu, który miał się za chwilę rozpaść pod ostrzałem kilku maszyn. Widział je po raz pierwszy w życiu. Ogromne, metalowe kule na dwóch nogach, siejące na prawo i lewo seriami z kaemów. Koszmar. Wyjrzał przez okno. I wtedy jego uwagę przykuł element maszyny, na który nie zwrócił wcześniej uwagi - duże, metalowe pudło znajdujące się na boku nowej zabawki Wielkiego Tostera. „Cóż, nie zaszkodzi spróbować” - pomyślał. Chwycił swojego Garanda, wycelował i nacisnął spust. Efekt przerósł wszystkie jego oczekiwania. Maszyna po prostu wyleciała w powietrze…

Superbowle po raz pierwszy zaobserwowano w pobliżu Winter Lake Vilage w zimie 46. Przez niemal pół roku były postrachem wszystkich pól bitew, na które raczyły się pofatygować. Aż w pewnym momencie, również w Winter Lake Vilage, obronionej podczas pierwszego ataku, pewien żołnierz imieniem Roger Wates zauważył, że wystarczy strzelić parę razy w skrzynię z boku maszyny, aby wyeliminować ją z walki.

Raport Posterunku na temat maszyn Molocha cz. 32


Wyobraźcie sobie mniej więcej półtorametrową kulę, pancerną jak no… jak ruski pancernik. Metalową kulę z czterema zamontowanymi karabinami maszynowymi, osadzoną na dwóch długich na metr pancernych nogach, nieco tylko lżej opancerzonych. I pomyślcie sobie, że Wujcio Moloch produkuje tego sprzętu tyle, że można alergii dostać. Co? Jak to „Ja rezygnuję”? Siedź spokojnie. Bo to wszystko ma jeden słaby punkt. Skrzynkę z amunicją, przymocowaną do maszyny. Z dużą ilością amunicji, uściślijmy. I owa skrzynka jest jakoś tak mniej pancerna. Wystarczy kilka strzałów, aby całe to cholerstwo wypieprzyć w przestworza. Najwyraźniej Panu Blasze coś poszło nie tak podczas konstruowania. W każdym bądź razie, żołnierze kiedy to coś widzą, zaczynają się cieszyć. A ostatnio coraz częściej to widzą. I dobrze, może nareszcie ten zasrany przerośnięty pecet od siedmiu boleści zrozumie, że i my potrafimy mu dokopać.

Superbowl jest wysoki na jakieś 2.5 metra. Wygląda jak kula na nogach. I kulą na nogach właściwie jest. Same jego nogi są wykonane z jakichś nieziemskich stopów i BARDZO trudne do rozwalenia. Zapewniają maszynie dosyć dużą mobilność (dorówna niezłemu trabantowi), może się ona poruszać nawet w dosyć trudnym terenie. Ale maszyna, która się przewróci raczej sama nie wstanie. Sama kula, najważniejszy element maszyny, jest zadziwiająco prosta, jeśli chodzi o konstrukcję. Poza komputerem sterującym, podwójną baterią elektryczną, detektorem kształtów i czterema sprzężonymi kaemami, nie ma w niej niczego interesującego. Poza przestrzenią na nogi. Tak, to coś potrafi na rozkaz schować wszystko co wystaje i stać się niemal niezniszczalną kulą. W takiej formie też jest transportowana, a czasami, za pomocą NAPRAWDĘ dużych dział-katapult wystrzeliwana za linię wroga, gdzie otwiera się na chwilę, zakopuje się w ziemi, po czym przechodzi w stan spoczynku. A gdy nasi się zbliżą, otwiera się jeszcze raz i robi z nich mielone. Co gorsza, jest w stanie wprawić się w ruch, zacząć się toczyć. Ponad tonowej, metalowej konstrukcji nie da się zatrzymać. Przebicie się przez drewniane, lub ceglane ściany to żaden problem. Przejeżdża po naszych umocnieniach, niszcząc wszystko co w nich się znajdowało. Zmiażdży nawet ciężko opancerzone pojazdy. A czasami, po wturlaniu się do jakiegoś budynku, po prostu wybucha, z siłą sporej bomby. Nie uwierzycie ile ważnych stanowisk w ten sposób straciliśmy. Albo wjeżdża w okop, po czym się rozkłada. Dobrze, że w trybie „toczenia się” maszyna traci prawie całą sterowność, więc problemów z uniknięciem zbyt dużych nie ma. Moloch robi tego sprzętu w trzy pierony, pewnie z powodu niewymyślnej konstrukcji. Bateria wystarcza na maksimum dwie godziny walki, przez co Superbowle przebywają zwykle w okolicy Matek, dzięki którym, mogą doładowywać się dosłownie co chwilę. Podczas walki, Superbowl zachowuje się dosłownie jak szturmowiec: strzela z tych swoich cacuszek niemal do wyczerpania amunicji. A owej amunicji ma dużo, bo coś z 250 kg. W każdym bądź razie, jest w stanie wystrzelać podczas bitwy tyle amunicji, że z łusek, wyrzucanych przez niego na zewnątrz, usypuje się ładny kopczyk. Ale tylko w przód. Po prostu, lufy ma zamontowane na sztywno, musi się obrócić, aby strzelać w danym kierunku. Warto jeszcze wspomnieć o broni jaką maszyna się posługuje. Są to karabiny maszynowe, kaliber 9.99 mm. Co najlepsze, łebski monter jest w stanie przerobić je tak, aby można było z nich normalnie strzelać. A wyrób amunicji do nich do zbyt trudnych nie należy. Słowem: zdobycie Superbowla w jednym, „niewybuchniętym” kawałku jest fantastyczną okazją aby się dozbroić.

Agresja: 19
Pierwsze spotkanie: -
Ruch: 1m/segment/5m segment (toczenie) 10 km/h/50km/h (toczenie)
Trafienie: Duży cel -40%
Zręczność: Strzelanie 10
Percepcja: 6
Spryt: 6
Akcje:
Akcje za 1 segment: Krótka seria (cztery naraz)
Akcje za 2 segmenty: Długa seria (cztery naraz)
Akcje za 3 segmenty: Ogień ciągły (cztery naraz)
Przejście w tryb „toczenia”
Tryb berserkera: Tak
Wytrzymałość: 2 rany krytyczne
Redukcja ran: 2 poziomy w dół
Pancerz: Nogi: 2 Kula: 3 Pojemnik z amunicją: 1
Broń: Cztery kaemy 9.99 mm (sprzężone) (statsy poniżej)
Selektywne trafienie: Nogi + 10% (rana krytyczna = unieruchomienie)
Zapasy amunicji +40%, bez redukcji ran (rana ciężka = maszyna robi bum)

Toczenie: Gdy rozpędzony Superbowl wtoczy się na cel, zadaje mu 2 rany krytyczne z 3 pp. Ściany drewniane i z cegły niszczy bez problemu. Gdy Superbowl przejedzie po jakimkolwiek mniejszym sprzęcie (broń etc.), sprzęt ów jest zupełnie zniszczony

Dodatek: Karabin 9.99 mm
Obrażenia: Ciężkie
Punkty przebicia: 2
Szybkostrzelność: 3
Zacięcia: 18-20
Tryby ognia: Długa i krótka seria, ogień ciągły
Cechy: Diablo nieporęczny (utrudnienie do strzelania 10%)
Minimalna budowa: 17
Amunicja: 9.99 mm. Ale szok…
Cena broni i amunicji: A zdobądź sobie sam
Dostępność: Jak wyżej

Aby człowiek mógł strzelać z tej broni, należy wykonać dwa trudne testy: rusznikarstwa i mechaniki. Amunicja w wytwarzaniu jest problematyczna.


Gargulec.
komentarz[41] |

Komentarze do "Superbowl"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   PATRONUJEMY

   WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Czy interesują cię raporty z sesji NS?
Tak!
Nie.
A co to?
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Pasożyty
   Hibernatus (....
   Yakuza
   FATEout
   Legia Cudzozi...
   Pistolet Maka...
   Łowca - dzień...
   Neuroshimowe ...
   Śpiąca Królew...
   Bo kto umarł,...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 1.652308 sek. pg: