..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    ORBITAL MENU
    » Neuroshima
    » Świat
    » Bohater
    » Rozrywka
    POLECAMY

     SZUKAJ
    » Mapa serwisu
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Zdolności armii fanowskich



Pierwsza część Almanachu armii fanowskich, traktująca o nowych zdolnościach i rozszerzeniach zasad jest dostępna jako plik .pdf w dwóch wersjach:

do czytania w oknie przeglądarki (500 kb)
spakowana rarem do ściągnięcia (450 kb)


(fragment artykułu)

Wiecie, regularnie przebiegam sobie w necie po wszelkich zródłach majacych cos wspólnego z hexem, i cieszy mnie bardzo prędkość, z jaką powstają nowe armie fanowskie. Dżizys, jesli ktos chciałby zrobic kompendium wiedzy na ich temat, pracowac by musiał diablo długo. Federacja Apallachów, Gildia Gladiatorów, Troglodyci, Sharrash, Doomsday Machine, Nowy York (za armie fanowskie uznaje te, które nie weszły do podstawki) Bestie, Bractwo Krzyż, Salt Lake, Sand Runners, Stalowa Policja, trójka Amberu, ponadto trwaja prace nad następnymi szescioma –-siedmioma. Dużo tego, nie? Wiekszosc z tych armii wprowadza jakies rozwiniecie do zasad, jakas nowa zdolność, coś, czego podstawowe zasady nie objęły. Dzięki temu otrzymujemy gigantyczny koktajl zasad i enlargmentów do twardego kregosłupa gry. Problem polega na tym, że jedna armia jest jakis czas na topie, potem przestaje byc atrakcyjna, gra sie nowymi, wprowadzajacymi zupełnie nowe zdolnosci. Stare zdolności sś zapominane, wiele dobrych pomysłów zostaje pogrzebanych razem z armią. Nie ma moliwosci, by je wykorzystac w kolejnych armiach. Dlatego własnie postanowiłem stworzyć ten felieton. Ma to byc swoiste rozwinięcie instrukcji, zbierające do kupy wszystkie zdolności armii fanowskich. Będę oceniał,recenzował, i doradzał, jak taka zdolnosc wykorzystac przy tworzeniu własnej armii. Może to sie komus przyda. No to jazda. Na pierwsza odsłone: Federacja Apallachów, Bestie i Gildia Gladiatorów.

(całośc dostępna tutaj)


Meppo.
komentarz[16] |

Komentarze do "Zdolności armii fanowskich (.pdf)"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   PATRONUJEMY

   WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Czy interesują cię raporty z sesji NS?
Tak!
Nie.
A co to?
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Pasożyty
   Hibernatus (....
   Yakuza
   FATEout
   Legia Cudzozi...
   Pistolet Maka...
   Łowca - dzień...
   Neuroshimowe ...
   Śpiąca Królew...
   Bo kto umarł,...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.019850 sek. pg: