..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    ORBITAL MENU
    » Neuroshima
    » Świat
    » Bohater
    » Rozrywka
    POLECAMY

     SZUKAJ
    » Mapa serwisu
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

HK Mk.23


Tak, ten kawał plastiku, który trzymasz w swoich brudnych łapkach, to jedna z najskuteczniejszych klamek, jakie kiedykolwiek widziałem. A wiadomo, dzisiaj skuteczność twojej broni jest proporcjonalna do szansy przeżycia. Wyobraź sobie klamkę o sile Magnum, wysokiej celności, dużym magazynku i przede wszystkim solidną... Brzmi pięknie, nieprawdaż? Myślisz pewnie sobie teraz, gdzie tu jest haczyk? Jedynym haczykiem jest to, że tę broń jest cholernie trudno znaleźć. Dlaczego? Ponieważ używały jej tylko jednostki specjalne, rozumiesz, to była klamka dla elity, a to chyba o czymś świadczy! Gnat wali pospolitym kalibrem .45 ACP. Tak, tak, nie przesłyszałeś się! Pasuje do niej amunicja od starego dobrego Colta. A wiesz co jest najlepsze? Do magazynka wchodzi 12 sztuk tejże amunicji. Możesz także spotkać wersję z podpinaną latarką i celownikiem laserowym! Jak ją znajdziesz, to możesz czuć się obrzydliwie bogaty! Broń dodatkowo jest przystosowana do używania tłumika dźwięku, specjaliści nazywają tą wersję SOCOM, ale ja nazywam ją cichym zabójcą. Ale tu już jest haczyk. Broń z tłumikiem jest znacznie dłuższa, ale za to celniejsza. Dodatkowo, aby tłumik działał i się nie zepsuł, musisz używać specjalnej amunicji poddźwiękowej, a tej raczej nigdzie nie znajdziesz.

Pocisk: .45 ACP
Pojemność magazynka: 12
Reguły Specjalne: Nieporęczny, Niezawodny (feralny rzut na zacięcie: 19-20), Bardzo celny (-20%, wersja z tłumikiem -30% [bonusy do celności od celownika laserowego i latarki naliczane osobno])

Obrażenia: Ciężkie (wersja z tłumikiem - Lekkie)
Punkty Przebicia: 2 (wersja z tłumikiem - 1)
Wymagana Budowa: 12


Dostępność:
10% (SOCOM - 5%)
Amunicja .45 poddźwiękowa - 5%


Wiewioor.
komentarz[33] |

Komentarze do "Pistolet HK Mk.23"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   PATRONUJEMY

   WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Czy interesują cię raporty z sesji NS?
Tak!
Nie.
A co to?
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Pasożyty
   Hibernatus (....
   Yakuza
   FATEout
   Legia Cudzozi...
   Pistolet Maka...
   Łowca - dzień...
   Neuroshimowe ...
   Śpiąca Królew...
   Bo kto umarł,...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.033215 sek. pg: