..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    ORBITAL MENU
    » Neuroshima
    » Świat
    » Bohater
    » Rozrywka
    POLECAMY

     SZUKAJ
    » Mapa serwisu
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

DSR - No.1



No nie rób takich oczu, synek – patrzysz jedynie na najlepszy karabin snajperski jaki stworzono, a na pewno najlepszy jaki ja miałem w rękach! Solidna, niemiecka konstrukcja – elitarny karabin dla elity. Ale co w nim takiego wspaniałego? No, po pierwsze jest to jeden z najkrótszych karabinów precyzyjnych na świecie – całkowita długość nie przekracza metra! A waży to cacko niecałe 6 kilo. Dostępny w wersjach na cztery rodzaje amunicji – 243 i 308 Winchester, 300 WM i mój ulubiony 338 Lapua Magnum. DSR jest zbudowany w układzie Bull-Pup i to chyba jego największa wada, bo opór na języku spustowym jest cholernie duży. Strzelec musi mieć dużo siły w palcu wskazującym, by uruchomić całą automatykę broni. Bardzo specyficzne jest w DSR to, że można podpiąć do niego dodatkowy magazynek w przedniej części broni. Eliminuje to problemy z ładowaniem. Niestety – DSR wymaga firmowej amunicji i firmowych magazynków, no chyba że pokombinujesz przy gnieździe zaczepu. Tłumik płomienia wylotowego prawie eliminuje błysk przy wystrzale. Co do optyki, to w standardzie powinno się używać celownika 12 x 56 ale... ej, nie zasypiaj synek! Że co?! Że cię zanudzam?! A co ty na to, że z tego karabinu z 1000 metrów zdmuchniesz kolesia ukrywającego się za murem, albo że w termowizji rozwalisz tego cwaniaka za ścianą? Co, nie słyszałeś, że optyka w DSR jest z termo i noktowizją? Trza było nie spać! I teraz pewnie chcesz postrzelać, co? To bierz go w pokrowiec i idziemy – podobno są jakieś puszki Molocha w okolicy...

Kaliber: 243 Win., 308 Win., 300 WM, 338 LM
Pocisk: 243 i 308 Winchester, 300 Win Mag lub 338 Lapua Magnum
Pojemność Magazynka: 5 (dla 338 LM – 4)
Reguły Specjalne: Cholernie celny, Dobra amunicja (przy samoróbkach zacięcie przy wynikach 14-20), Szybkie przeładowywanie, Poręczny

Obrażenia: Ciężkie
Punkty Przebicia: 2 (dla 338 LM: 3)

Wymagana Budowa: Do przenoszenia: 11, do strzału: 14

Cena: 200 g
Dostępność: Znikoma (radzę to dawać w nagrodę, graczom dobrze odgrywającym role snajperów)

Amunicja 338 Lapua Magnum:
Cena: 8 g/szt.
Dostępność: Znikoma
PT produkcji: Cholernie trudny


Avner.
komentarz[30] |

Komentarze do "Karabin snajperski DSR - No. 1"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   PATRONUJEMY

   WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Czy interesują cię raporty z sesji NS?
Tak!
Nie.
A co to?
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Pasożyty
   Hibernatus (....
   Yakuza
   FATEout
   Legia Cudzozi...
   Pistolet Maka...
   Łowca - dzień...
   Neuroshimowe ...
   Śpiąca Królew...
   Bo kto umarł,...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.021857 sek. pg: