..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    ORBITAL MENU
    » Neuroshima
    » Świat
    » Bohater
    » Rozrywka
    POLECAMY

     SZUKAJ
    » Mapa serwisu
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Czarnuch - Rak Skórny


Na placu stał człowiek z megafonem, był biały, łysy i stał na drewnianej skrzynce. Przemawiał do dużej grupy podobnych mu ludzi, zaś nad nim powiewała flaga na długim kiju. Na fladze, w białym kole na czerwonym tle, wyszyta była swastyka. Człowiek ów mówił o wszystkich złych rzeczach, jakie robią te „pieprzone czarnuchy” i że to oni stworzyli Molocha i wywołali wojnę. Jego słuchacze głośno mu odpowiadali. Większość ludzi o ciemnej karnacji szykowało się do ucieczki z miasta, lub walki z „aryjską siłą”. Nagle skóra charyzmatycznego przywódcy zaczęła ciemnieć, minutę później na placu przemawiał do skinheadów człowiek czarniejszy od niejednego murzyna. Rozszarpali go, nim się zorientował…

Specyficzny, złośliwy rak skóry, zwany Czarnuchem to, jak nazwa wskazuje, specyficzna choroba… Z grubsza polega na tym, że robisz się czarny w nieodpowiednich momentach, a potem powoli bledniesz… Komórki rakowe powstają w warstwie tłuszczu podskórnego, mają mocno popieprzony genom i robią dwie rzeczy: mnożą się i produkują melaninę. Melanina to takie coś, co sprawia, że masz błękitne oczka, ciemne włoski tu i ówdzie oraz możesz się opalić. Jest to tzw. pigment i on odpowiada za to, że murzyni są czarni. Komórki rakowe robią jeszcze jeden numer - gdy są pełne melaniny, to pękają, ale tylko pod wpływem hormonów strachu i agresji. Uwolniona melanina dostaje się pod naskórek, lub do najbardziej zewnętrznych warstw skóry właściwej. Inaczej mówiąc, gdy się wkurwisz lub przestraszysz, zrobisz się czarny jak węgiel… Na szczęście, po kilku dniach melanina się rozkłada, a ty wracasz do normy.

By objawy wystąpiły, BG musi być pod działaniem silnych emocji. Np. gdy przegra Trudny, lub wyższy Test z grupy Charakter, Zastraszania, Blefu, przegra Inicjatywę, lub zaliczy Ciężką Ranę. Mogą się pojawić w trakcie awantury, emocjonującej rozmowy, wypadku i wielu innych, podobnych sytuacji. Nie bierzemy pod uwagę każdego testu czy Rany. MG wybiera jakiś test w ważnym momencie - jeśli Gracz przegra, to zrobi się czarny. Zmiana koloru zajmuje około minuty. Może nieźle przestraszyć, dlatego trzeba wykonać dodatkowy rzut na zastraszanie.

Postęp choroby trwa około 2 miesięcy na stadium. Może przebiegać w sposób utajniony, jeśli nie wystąpiły warunki odpowiednie do wystąpienia objawów. Inaczej mówiąc, BG może w trakcie walki odkryć nagle, że zrobił się czarny. Albinosi zazwyczaj nie mają żadnych objawów, jeśli wystąpią, to w formie żółtych lub czerwonych plam. Murzyni zaś stają się jeszcze czarniejsi.

Pierwsze objawy:

Pojawiają się małe, czarne plamki. Plamki znikają po kilku godzinach.

-+10% utrudnienia przy Testach na interakcje z ludźmi.

Stan przejściowy:

Plamy mają rozmiar 2-5 cm, są liczniejsze i czarne jak smoła. Znikają po kilku dniach.

+20% utrudnienia do interakcji.

Stan ostry:

Plamy zajmują już prawie połowę powierzchni ciała. Znikają po tygodniu. Pojawiają się inne objawy związane z wydalaniem melaniny: częstomocz (sikasz co pół godziny), bóle nerek, twarde stolce (wyobraź sobie, że wydalasz bardzo kanciastą cegłę - takie uczucie temu towarzyszy).

+40% utrudnienia do interakcji, -2 Budowy i -2 Charakteru.

Stan bardzo ostry:

75% powierzchni ciała jest czarne, białe plamy są nieregularne i nieliczne. Wszystkie objawy ulegają intensyfikacji, pojawiają się słabe bóle skóry.

+60% utrudnienia do interakcji, -3 Budowy i -3 Charakteru.

Stan krytyczny:

Całe ciało jest czarne. Wyglądasz jak murzyn. Wydalanie melaniny zajmuje już 2-3 tygodnie, ale nie czujesz się już gorzej.

Kara +80% utrudnienia jest wtedy, gdy inni zobaczą jak zmieniasz kolor. -3 Budowy i -3 Charakteru.

Stan terminalny:

Jesteś czarny cały czas. Pojawiają się przerzuty na inne organa. Przez kilka dni sikasz na czarno-czerwono, srasz na czarno, rzygasz i plujesz krwią, potem gorączka, delirium, śpiączka i śmierć…

Leczenie:

Bierzesz wszelkie leki na raka, zwłaszcza czerniaka skóry. Przy stanie ostrym i dalszych, należy dorzucić leki na niewydolność nerek, chorą wątrobę i zatwardzenia. Stan krytyczny i terminalny są nieuleczalne, ale można utrzymywać się w nich, dopóki bierze się leki. W przypadku brania leków w stanie terminalnym dłużej, niż 2 tygodnie i nagłemu ich odstawieniu, śmierć nastąpi w kilka godzin i nie będzie przyjemna.


Urgon Elsia.
komentarz[31] |

Komentarze do "Czarnuch"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   PATRONUJEMY

   WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Czy interesują cię raporty z sesji NS?
Tak!
Nie.
A co to?
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Pasożyty
   Hibernatus (....
   Yakuza
   FATEout
   Legia Cudzozi...
   Pistolet Maka...
   Łowca - dzień...
   Neuroshimowe ...
   Śpiąca Królew...
   Bo kto umarł,...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.012587 sek. pg: