..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    ORBITAL MENU
    » Neuroshima
    » Świat
    » Bohater
    » Rozrywka
    POLECAMY

     SZUKAJ
    » Mapa serwisu
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Sprzęt Pirata i Nurka


Przed apokalipsą czy po... nurkowie byli i będą. A jak wiemy, żeby nurkować trzeba mieć do tego odpowiedni sprzęt...

Skafandry

"Pianka"

Najzwyklejszy skafander do nurkowania wykonany z wodoodpornej pianki przylegającej do ciała. Nie krępuje ruchów, w miarę dobrze chroni przed wyziębieniem.

Zalety: Lekki i wygodny

Wady: Niezbyt wytrzymały, nienajlepiej chroni przed wyziębieniem

Cena: 20 g
Dostępność: 40%

Skafander termiczny

Skafander wykonany ze specjalnych tkanin, które zapewniają dobrą ochronę przed wyziębieniem. Dzięki specjalnej technologii w jakiej został wykonany, zapewni on temperaturę w przedziale od 20'C do 25'C wewnątrz skafandra.

Zalety: Doskonale chroni przed wyziębieniem, trwała tkanina

Wady: Dostępność

Cena: 120 g
Dostępność: 15% (Chicago), 10% (NY, posterunek)

Skafander wzmacniany

Jest to skafander wykonany specjalnie dla nurków pracujących w bardzo ekstremalnych warunkach (chyba większość postapokaliptycznych nurków). Wykonany jest z włókien pajęczych, dzięki czemu jest odporny na cięcia i w małym stopniu chroni przed pociskami. Nie był on przygotowywany do między ludzkich pojedynków pod wodą, a dla zabezpieczenia w przypadku nagłego ataku jakiegoś mniejszego drapieżnika. Wewnątrz wyścielony jest cieniutką warstwą specjalnego sylikonu, co zapobiega przemakaniu. Niestety, wszystko to wpływa na jego elastyczność i wygodę nurka.

Pancerz: Redukcja (głowa, tułów, nogi): 1 również przy tnących
Kara: 10%
Wytrzymałość: 3

Zalety: Wytrzymały na uszkodzenia mechaniczne, chroni nurka przed niektórymi urazami.

Wady: Krępuje ruchy, praktycznie w ogóle nie chroni przed wyziębieniem.

Cena: 100 g
Dostępność: 20% (NY, Chicago, Miami, Zach. Wybrzeże), 5%-10% (okolice większych rzek i akwenów wodnych)

Maski

Standardowa:

Najzwyklejsze okularki podwodne, plus gumowa osłona na nos.

Cena: 5 g
Dostępność: 60%

Przestrzenna

Swoją nazwę wzięła od przestrzeni jaką otrzymuje używający jej nurek. Maska ta przypomina trochę stare maski przeciwgazowe. Zakłada się ją na całą głowę, a następnie przykręca rurkę doprowadzającą powietrze z butli. Nurek nie musi trzymać ustnika w ustach, dzięki czemu (na siłę) może nawet porozumiewać się pod wodą.

*Możliwość montażu latarki z boku maski

Cena: 15 g
Dostępność: 45%

Skrzela

Jest to maska do użytku na małych głębokościach i na krótki okres czasowy. Dzięki dwóm specjalnym filtrom przyłączonym do ustnika, pobiera on tlen z wody. Jednak jest to system zawodny i dawka tlenu jest bardzo mała, co ogranicza jej użyteczność.

*Możliwość montażu latarki przy pasku mocującym.

Cena: 15 g
Dostępność: 25%

Butle:

Pojedyncza:

Zwykła butla z tlenem wykonana ze stali nierdzewnej. Dość ciężka ale wytrzymała.

Cena: 25 g
Dostępność: 50%

Podwójna

Nie różni się niczym od pojedynczej, prócz tego, że są to dwie butle spięte dwoma klamrami, dzięki czemu jej pojemność jest dwukrotnie zwiększona. Jej sporą wadą jest waga, która w tym wypadku już poważnie wpływa na prędkość i wygodę poruszania się.

Cena: 35 g
Dostępność: 45%

Butla special

Zrobiona jest z włókien węglowych, które są lekkie, ale równie wytrzymałe co stal. Co ciekawe, jest wykonana w kształcie płaskiego sześcianu, a nie walca. Przygotowana z myślą o szybkim poruszaniu się, mniejsza od wyżej wymienionych.

Cena: 40 g
Dostępność: 25%

Butla "skrzela"

Wykonana ze stali nierdzewnej. Jest to standardowa butla, wzbogacona o silniczek ze specjalnym filtrem, który pobiera tlen z wody. System "skrzeli" jest jednak tylko systemem awaryjnym. Przy nagłym braku tlenu włączamy silniczek, zasilany dwoma bateriami przyczepionymi z boku butli. Pobrany tlen powinien nam wystarczyć na szybki powrót na powierzchnię. Jej ogromną wadą jest duża masa (silniczek + waga butli).

Cena: 50 g
Dostępność: 15%

Płetwy

Zwykłe

Pospolite płetwy, wykonane z gumy. Nie są zbyt elastyczne.

Cena: 10 g
Dostępność: 65%

Sylikonowe

Wykonane są z elastycznego sylikonu. Dzięki temu nie są tak sztywne jak gumowe, ani nie przeszkadzają w swobodnym poruszaniu się w wodzie.

Cena: 15 g
Dostępność: 50%

Inne

Podwodny sensor ruchu

Urządzenie to przygotowane jest dla prawdziwej elity nurków. Używają go głównie podwodni łowcy i specjalne oddziały podwodne armii. Jest proste w obsłudze. Zakładamy go na nadgarstek i widzimy na nim każdy ruch pod wodą, lub też na jej powierzchni, w promieniu 100 m - 150 m.

Cena: 100 g
Dostępność: 10%

Podwodna latarka - mini

Nie ma co dużo opisywać. Zwykła latarka, tyle że działająca pod wodą i z możliwością montażu na niektórych maskach.

Cena: 10 g
Dostępność: 30%

Podwodna latarka

Ta sama funkcja co wyżej wymieniona. Różni się tylko rozmiarem, przez co mamy zajętą jedną rękę, ale odwdzięcza się nam większym polem, które jest oświetlane.

Cena: 10 g
Dostępność: 50%

Harpun

To urządzenie zna każdy i wie jak działa, więc nie będę go opisywał.

Cena: 35 g
Dostępność: 50%

Klatka

Jak się wybieramy na dalsze i głębsze wody, przyda nam się ten przedmiot. Montowane na wysięgniku kutra, pozwalają nam w miarę bezpiecznie zejść pod wodę.

Cena: 70 g
Dostępność: 40%

Pływak

Proste i bardzo przydatne urządzenie. Tu mamy rączki, za które trzymamy. Na prawej rączce mamy przycisk uruchamiający i pozwalający kontrolować prędkość. Reszta konstrukcji to mały akumulatorek napędzający mini śrubę. Jeżeli ktoś nie zdążył się domyślić, urządzenie to pomaga nam w szybkim przemieszczaniu się pod wodą.

Cena: 90 g
Dostępność: 20%

Wyrzutnia sieci

Bardzo przydatna zabawka. Jest to sporych rozmiarów pistolet wyrzucający sieć z odważnikami. Pozwala na obciążenie i skrępowanie celu.

Cena: 50 g
Dostępność: 30%

Podwodny granatnik M79 aqua

Dość uciążliwe w użytku urządzenie, jednak często bardzo przydatne. Wyglądem przypomina zwykły granatnik M79. Nurek przy strzale musi utrzymywać pozycję pionową, a broń trzymać poziomo. W przeciwnym razie, po wyrzuceniu granatu, a następnie jego detonacji może sam oberwać.

Cena: 80 g
Dostępność: 15%

Podwodny granat

Ma bardziej aerodynamiczny kształt, dzięki czemu po wystrzeleniu tnie wodę mknąc do przodu, a na końcu robi standardowe boom!

Cena: 25 g (szt.)
Dostępność: 15%

Podwodny granat błyskowy

Przypomina wyglądem wyżej wymieniony, jednak na końcu robi cichutkie boom i oślepia gnoja, albo to coś, co chciało nam zrobić krzywdę.

Cena: 20 g (szt.)
Dostępność: 15%

W tym dziale można również umieścić wszystko, co jest wodoodporne i znajdzie zastosowanie w zawodzie nurka.


Ferox Dolor.
komentarz[10] |

Komentarze do "Sprzęt Pirata i Nurka"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   PATRONUJEMY

   WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Czy interesują cię raporty z sesji NS?
Tak!
Nie.
A co to?
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Pasożyty
   Hibernatus (....
   Yakuza
   FATEout
   Legia Cudzozi...
   Pistolet Maka...
   Łowca - dzień...
   Neuroshimowe ...
   Śpiąca Królew...
   Bo kto umarł,...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.038453 sek. pg: