>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
|
|
|
Oddziały specjalne
Wymagania:
Spryt 16+, Dowodzenie 5+, umiejętność Taktyka, lub pokrewna na 4+
Opis:
"Dobra. Fran, ściągasz strażnika na wieżyczce, o tu. Mick i Jorge, obstawiacie tylne drzwi w tym miejscu. Hloe, Mark i Jeff, czekacie na Jacky’ego i wpadacie od frontu. Stiv i Ingrit minują i obstawiają te garaże. Burton pakuje przez to okno dwa granaty błyskowe. Jacky, zjeżdżasz na linie z dachu i wpadasz przez drugie okno, przejmujesz cel i wycofujesz się oknem. Fran ubezpiecza z wieżyczki. Wycofujemy się tędy i tędy.
Borys, czekasz tu z zapalonym silnikiem. Gdyby coś poszło nie tak, Stiv wali dwie rakiety w okna, Ingrit detonuje ładunki, wycofujemy się do wozu i wiejemy. Fran ubezpiecza odwrót. Wszystko jasne? Pytania? Ruszamy!"
Działanie:
Dobry oddział to dopiero jedna trzecia sukcesu. Pozostałe dwie trzecie to dobry plan i dowódca - tak mawiali oficerowie oddziałów specjalnych US Army sprzed wojny. Na szczęście ty jesteś dowódcą i zawsze masz świetny plan.
Kiedy znasz teren, masz czas zaplanować akcję i poinstruować odpowiednio swoich podkomendnych, wszystkie testy związane z wykonaniem planu są dla nich o stopień łatwiejsze. Suwak nie obejmuje działań niezaplanowanych. Kiedy coś takiego się wydarzy, wszystko zależy już tylko od twoich ludzi.
Od MG zależy co można zakwalifikować jako działanie niezaplanowane.
Konor. |
komentarz[9] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Oddziały Specjalne" |
|
|
|
|
|
|
Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!
|
|
Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
ShoutBox |
|
|