>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
|
|
|
Improwizacja
Wymagania:
Percepcja 16+, Czujność 4+, Dowodzenie 4+
Opis:
"Wszystko szło świetnie, dopóki od zachodniej bramy nie nadjechała ta pieprzona ciężarówka z wojskiem. Cały misterny plan wziął w dupę. Ale kapitan Tovey nie stracił głowy. Ten gość potrafi znaleźć wyjście z każdej sytuacji!"
Działanie:
Plan planem, ale coś zawsze może się spieprzyć. Właściwie to prawie zawsze "coś" się pieprzy. Ale spokojna głowa - jesteś mistrzem improwizacji na polu walki i dopiero w takich sytuacjach czujesz, że żyjesz!
Jeśli wydarzy się coś nieprzewidzianego, coś się spieprzy i trzeba będzie improwizować, pokazujesz ile jesteś wart. Testy dowodzenia stają się dla ciebie o poziom łatwiejsze. Ponadto, MG musi opisać ci dokładnie sytuację i dać chwilę na wydanie nowych rozkazów.
Mało? Dobra, jeśli posiadasz dodatkowo sztuczkę "Oddziały specjalne" wystarczy, że zdasz test sprytu i dowodzenia (PT ustala MG) i twoi chłopcy nie tracą premii przez niezaplanowane działanie!
Niech no cię teraz coś zaskoczy!
Konor. |
komentarz[9] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Improwizacja" |
|
|
|
|
|
|
Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!
|
|
Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
ShoutBox |
|
|