..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    ORBITAL MENU
    » Neuroshima
    » Świat
    » Bohater
    » Rozrywka
    POLECAMY

     SZUKAJ
    » Mapa serwisu
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

USAS A2


Wielkie, nie? Popatrz na ten ogromny magazynek i na kaliber lufy! Cudeńko! Tak, nie mylisz się, to jest RKM - ale nie taki zwykły! To maleństwo to prawdziwy, działający, w pełni automatyczny, mogący strzelać ogniem ciągłym, karabin gładkolufowy! Tak, mój chłopcze, Jackhammer to popierdółka w porównaniu z tą kobyłą. Jak to nie rozumiesz?! Czy zamiast mózgu masz w dyńce schowek na ziemniaki?! Jak nie umiesz sobie tego wyobrazić, to wyobraź sobie M60 na .12 gauge! To cholerstwo opróżnia ten 30 nabojowy magazynek w ciągu trzech sekund! Jak to możliwe (nie musisz zasłaniać się rękami, to akurat nie było głupie pytanie)? No więc, kolesie z Daewoo Precision Industries wpadli pewnego razu na pomysł, żeby skorzystać z patentu firmy Heckler & Koch i zmienić już istniejące naboje do CAWS (3 calowe łuski z metalowej taśmy).

Takie pestki zajmują mniej miejsca (ładunek śrutowy jest niesamowicie skondensowany, przez co amunicja ta jest silniejsza od zwykłego gauge odpowiedniego kalibru). A do środka karabinu wepchnęli system odprowadzania części gazów przez boczny otwór i tunel w lufie. Tak, tak, to ten sam, co w karabinach maszynowych nowej generacji. Krótko mówiąc, możesz pokryć wszystko w promieniu 80 m chmurą ołowiu, z którą nawet słabiej opancerzone maszyny Molocha sobie nie poradzą, bo śrut dzięki mocy karabinu ma poprawioną penetrację pancerza (betonowej ściany nie przebije, ale lekki kevlar to dla niego nie problem). Ten cały system zwiększył co prawda ciężar tego gnata, ale to lepiej, bo zmniejsza odrzut, a i tak z magazynkiem waży tylko trochę ponad 6 kg. Są dwa typy szybkostrzelności - dzięki ciekawemu rozwiązaniu z zamkiem spustowym, można ustawić żeby zamek przesuwał się o 40 mm jak np. w M60 (strasznie szybko zżera amunicję – magazynek w trzy sekundy), albo 120 mm. W tym drugim ustawieniu strzela znacznie wolniej (i tak szybciej niż np. Jackhammer) i ma znacznie mniejszy odrzut.

No, co prawda początkowe wersje, jak zwykły USAS 12, były kompletną porażką, która się absolutnie nie przyjęła, ale ten, którego ja mam, to już poprawiona i zmodernizowana wersja, która była standardowym wyposażeniem policji od roku 2009. Ale to nie koniec zalet tej broni. Pamiętasz magazynek? To zapomnij, bo oto coś, czego jeszcze nie było. Taśma! Tak, wyobraź sobie, że to słoniowate pudło zawiera 120 sztuk pestek do tego cudeńka – co z tego, że waży więcej niż sama broń! Nikt nie każe ci z tym biegać pod pachą! Ale jeśli podłączysz do tego dwójnóg i znajdziesz sobie miłe, wygodne miejsce żeby się z tym złomem rozstawić, to gwarantuję – nikt nie przejdzie (no dobra, pomińmy Juggernauta)!

I co, zainteresowałeś się jak widzę. Pytasz o wady? Heh, no ma i to sporo. Po pierwsze, pieroński odrzut przy ogniu ciągłym (ale kto by celował ze śrutówki?). Po drugie, amunicja do tego jest masakrycznie rzadka, co w naszych warunkach przy tempie jej zużycia (jakie są, każdy wie) stwarza nielichy problem! A jak załadujesz do tego samoróbki (zakładając, że potrafisz zrobić), to ci długo nie posłuży, bo nasze słoneczko jest kurewsko wybredne! No i musisz o tego gnata dbać bardziej niż o własną rodzinę, bo nieczyszczony regularnie odmawia posłuszeństwa przy każdej amunicji. Jak więc widzisz to nie jest zabawka dla dzieci. To partnerka na całe życie - jak raz zaczniesz z tego sypać ołowiem, to zakochasz się i nigdy jej nie zmienisz. Musisz o nią dbać i pieścić codziennie. W zamian ona zmieni twoich wrogów w mielone mięso.

Kaliber: .12
Pociski: .12 gauge (lub breneki)
Pojemność Magazynka: 30 naboi (m. bębnowy), albo skrzynka z taśmą na 100 naboi
Reguły Specjalne: Niecelny ogień ciągły, Bardzo dobra amunicja, Zabrudzony = Zawodny, Ogień ciągły, pojedynczy, lub 3 nabojowe serie

Zasięg: 80 m (lub tabela dla granatników)
Obrażenia: Śrut, lub breneka, jednolity gauge ciężkie
Punkty Przebicia: 1
Szybkostrzelność: 1, lub 2

Wymagana Budowa: 16

Cena: 200 g
Dostępność Broni: 10%
Cena Amunicji: 4 g/szt.
Dostępność Amunicji: 30%


DaBiggaMek.
komentarz[14] |

Komentarze do "USAS A2"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   PATRONUJEMY

   WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Czy interesują cię raporty z sesji NS?
Tak!
Nie.
A co to?
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Pasożyty
   Hibernatus (....
   Yakuza
   FATEout
   Legia Cudzozi...
   Pistolet Maka...
   Łowca - dzień...
   Neuroshimowe ...
   Śpiąca Królew...
   Bo kto umarł,...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.018316 sek. pg: