>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
|
|
|
Siła plotki
Wymagania:
Spryt 10+, Charakter 14+, Blef 4+
Opis:
- Słyszałeś o kolesiu, co go nazywają Dziki Kojot? Nie? To posłuchaj. Kiedyś dokonał czegoś niemożliwego…
- Hej Kojot! Idziesz czy mamy cię zostawić w tej dziurze?
- No dobra, już idę.
Działanie:
Słuchaj stary. Masz dar ściemniania. I to do ściemniania na własny temat. Potrafisz z byle gówna zrobić epopeję narodową. Krótko mówiąc - wymyślasz historyjkę i wiesz, komu ją opowiedzieć, żeby się rozeszła wśród ludzi. Ludzie w danym mieście zaczynają czuć do ciebie respekt. Utrzymuje się on do czasu zdemaskowania przez jakąś spaloną przez ciebie akcję (np. dostaniesz wklep od miejscowej łajzy). Gdy zostajesz zdemaskowany, to albo szybko zarobisz w ryja, albo twoje szanse na wzrost respektu, nawet przy prawdziwych wyczynach, są mierne w tym mieście. Jeśli będziesz miał farta i nic takiego się nie zdarzy, przy wyjeżdżaniu z mieściny rzuć k20 i zobaczysz, co się zdarzy.
Rzut k20:
1-2: Plotka utrzymuje się i rośnie
2-5: Plotka utrzymuje się
6-10: Plotka staje się jedną z wielu, ale pozostaje zapamiętana
11-15: Mało kto wierzy w twoją historyjkę
16-18: Wszyscy zapominają o twojej historyjce
19-20: Wiesz co? Pokumali się żeś ściemniał. Gaz do dechy.
Tymek. |
komentarz[1] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Siła plotki" |
|
|
|
|
|
|
Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!
|
|
 Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
ShoutBox |
|
|