..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    ORBITAL MENU
    » Neuroshima
    » Świat
    » Bohater
    » Rozrywka
    POLECAMY

     SZUKAJ
    » Mapa serwisu
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

M 47 Dragon



Polując na grubego zwierza, potrzeba dużej siły ognia. Polując na grubego mutka, potrzebujesz jeszcze większej siły ognia. Polując na Ciężkie wsparcie, Strażników, czy Wieżyczki ochronne, potrzebujesz Dragona. I tyle.

Masz, trzymaj. Ciężkie, nie? Waży 65 kilo w pełnym zestawie, więc zapomnij o strzelaniu z bara, czy oka. Po to są wbudowane wspornik, celownik i kilka innych gadżetów, m.in. aparatura namierzająca cel. Tak, działa to jak z walką łańcuchem – masz chwilkę czasu na skorygowanie toru trafienia. Całe jaja polegają na tym, że korygujesz to całym ciałem. Wygląda to jak gdybyś tańczył na leżąco… ale nikt nie będzie się z ciebie śmiał. To cudeńko ma zasięg 1.5 km, więc nikt nawet cię nie zauważy. Układ działa na marker, a namierzasz celownikiem. Problem polega na tym, że musisz mieć akumulatorki. Do wszystkiego. Rakiet, celownika, markera, systemu namierzająco-korygującego i latarki. I zapomnij o bateryjkach… ale, nareszcie można rozwalić ten cholerny Mobsprzęt, zanim ten zorientuje się, że ktoś go widzi. A przebijalność 750 mm nie chodzi piechotą…

Działa to tak – najpierw słychać pierdnięcie i pocisk wylatuje z tulei. Potem miarowe dudnienie i promień dymu informuje cię o uruchomieniu silnika rakietowego. Wtedy zaczyna się twoja robota. Utrzymujesz połączenie z celem, dopóki nie zobaczysz na krzyżyku lecących we wszystkie strony kawałków metalu. Wtedy masz jakieś 40 sekund na zmianę tulei. Otwierasz zatrzaski na obejmach, wywalasz zużyty pocisk i wkładasz nowy. Następnie wstajesz, bierzesz sprzęt i spierdalasz, tak szybko, jak tylko się da. Później szukasz nowego miejsca do oddania strzału. I znowu. I znowu. Aż do zniszczenia przeciwnika, lub, co bardziej prawdopodobnie, do wyczerpania amunicji.

Później, w latach 90, odrobinkę zmodyfikowaną głowicę zamontowano na starym śmieciu i tak oto powstał M 47 Superdragon o przebijalności 1000 mm. Bierz nie gadaj.

Kaliber: 120 mm
Pocisk: Rakiety kierowane 120x744 mm
Pojemność Magazynka: 1
Reguły Specjalne: Zajebiście celny (-50%), Zabrudzony = Zawodny (13 - 20)

Obrażenia: Ciężkie, 5pp (Dragon), lub 8pp (Superdragon) (niewykorzystane pp zwiększają stopień obrażeń o 1)
Umiejętność: Wyrzutnie

Wymagana Budowa: 22

Cena: 400 g (sprzęt główny) 120 g (Rakiety Dragon) 150 g (Rakiety Superdragon) 40 g (akumulatorki)
Dostępność: 25%, 20%, 10%, 20%

Pobierz kartę do Arsenału Gracza.


Rico.
komentarz[10] |

Komentarze do "Wyrzutnia M 47 Dragon"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   PATRONUJEMY

   WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Czy interesują cię raporty z sesji NS?
Tak!
Nie.
A co to?
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Pasożyty
   Hibernatus (....
   Yakuza
   FATEout
   Legia Cudzozi...
   Pistolet Maka...
   Łowca - dzień...
   Neuroshimowe ...
   Śpiąca Królew...
   Bo kto umarł,...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.016178 sek. pg: