>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
|
|
|
Podajnik
"- Tatusiu, a dlaczego babcia biegnie zygzakiem?
- Milcz, gówniarzu, i podawaj naboje…"
Wymagania:
Spryt 12+, Rusznikarstwo 3+, Karabiny maszynowe 2+
Opis:
Na akcję zawsze braliśmy Młodego. Mimo, że nie potrafił dowodzić, strzelać, ani opatrywać ran. Był mechanikiem i, wydawałoby się, w walce się nie przyda. Ale z bratem, Spikem, rozumieli się bez słów. Spike naparzał ze świniaka, a Młody podawał naboje. Ale jak! Świniak nie zaciął się ani razu, na 20 akcji. 15 lat, i jaki zdolny…
Działanie:
Postać, w czasie walki, ma taką samą inicjatywę, co strzelający. Jeśli pomaga strzelającemu, broń dostaje dodatkową klasę niezawodności i w razie zacięcia, odejmuje się punkt od rzutu w tabelce. Naprawa trwa przy wyniku 1-10, to k3 segmentów i wymaga problematycznego testu Rusznikarstwa, zaś od 11 do 18 – k3 tur i trudnego testu. Zmiana taśmy to 2 segmenty.
Dotyczy tylko broni maszynowej, zasilanej taśmowo.
Rico. |
komentarz[1] | |
|
|
|
|
|
|
Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!
|
|
 Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
ShoutBox |
|
|