>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
|
|
|
Shotgun Mossberg 590
Mossberg 590 jest ulepszoną, na potrzeby US Army, wersją Mossberga 500. Można powiedzieć, że to takie Ferrari wśród pompek. Nie dość, że wygląda świetnie, to jeszcze jest niezawodna, a i śrut leci trochę dalej niż w większości spluw używających tej amunicji. Dzięki długiej lufie, możesz urwać baniak facetowi stojącemu poza zasięgiem strzału zwykłej pompki. Poza tym jest to chyba jedyna pompka jaką widziałem, do której można zamontować bagnet. Swoją drogą nie wiem po jaką cholerę w tej broni potrzebny jest bagnet, skoro na bliskiej odległości trafiony z niej osobnik zmieni stan skupienia. Cóż, zawsze możesz sobie tym bagnetem pogrzebać w zębach. Przydatne, bo dzisiaj ciężko o wykałaczki.
Jeśli myślisz, że właśnie odkryłeś swoje "wunderwaffe", to muszę nieco przygasić twój zapał. Broń ma trochę wad, a główną z nich jest to, że musisz ją dobrze wyczyścić po każdej większej strzelaninie - jeśli tego nie zrobisz, to na bank ci się zatnie. Druga wada - broń jest ciężka i długa, tak więc trudno walczy się nią w ciasnych pomieszczeniach i wąskich korytarzach. I ostatni mankament - mimo polimerowej kolby jest dostatecznie ciężka, by obmierzło ci noszenie jej przez cały dzień na plecach.
Ale mimo wszystko broń jest dobra i warto taszczyć ją ze sobą, choćby tylko po to, by wbić w ścianę faceta, który myśli, że skoro stoi 15 metrów od ciebie, to możesz mu naskoczyć ze śrutówki. Ot, niespodzianka.
Wagomiar: 12’
Pojemność Magazynka: Standardowo 9 pocisków, ale w pomniejszonych wersjach może być 7, lub mniej
Zasięg: 35 m
Reguły Specjalne: Niezawodna, Zabrudzona = Zawodna (14-20)
Obrażenia: Śrut (patrz niżej), lub ciężkie (breneka)
Punkty Przebicia: 0 lub 1 (breneka)
Wymagana Budowa: 14
Cena: 70 g
Dostępność: Średnia
Zasady Specjalne:
- W wąskich korytarzach, małych pokojach, bunkrach etc., jeśli postać musi wykonać gwałtowny zwrot by strzelić w przeciwnika, otrzymuje modyfikator +20% do pierwszego strzału z uwagi na gabaryty broni.
- Do wyników w tabeli obrażeń shotgunów na określonych dystansach dodaj +5 metrów.
Tak więc:
Do 7 m -> Krytyczna + draśnięcia
Do 10 m -> Ciężka + draśnięcia
Do 15 m -> Lekka + draśnięcia
16-35 m -> Draśnięcia
Pobierz kartę do Arsenału Gracza.
Khaer. |
komentarz[20] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Shotgun Mossberg 590 M" |
|
|
|
|
|
|
Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!
|
|
Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
ShoutBox |
|
|