..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    ORBITAL MENU
    » Neuroshima
    » Świat
    » Bohater
    » Rozrywka
    POLECAMY

     SZUKAJ
    » Mapa serwisu
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Ołowiana amunicja ekspandująca


Przypatrz się temu nabojowi. Coś dziwnego? Ot, czarny pocisk. Z ołowiu. Nic dziwnego, mówisz, bo każdy pocisk ma w sobie trochę ołowiu? Otóż rzeczywiście, ma, i może nie jest to dziwne, jednak sam nabój różni się od tych zwykłych, które na co dzień pchasz do swojej broni.

Podstawowa różnica to taka, że nie ma on metalowego płaszcza, który chroniłby pocisk przed rozpadnięciem przy uderzeniu, a drugą różnicą jest to, że jest on zrobiony z miękkiego ołowiu, który łatwo zmienia kształt. Nie no, nie myśl sobie, że jak naciśniesz palcem, to go wygniesz, to nie plastelina. Nie o to chodzi. Chodzi o to, że gdy taki pocisk trafi w jakiegoś frajera, to zmieni kształt w większą bryłę, przy czym pewnie rozpadnie się na kilka kawałków, robiąc klientowi z bebechów niezłą kaszanę.

Wady? Pewnie, ma. Kamizelki tym nie przebijesz, chyba, że strzeliłbyś z Barreta, ale na cholerę ci takie pociski w tej armacie? Drugą wadą jest dostępność. Takich pestek nie robiło się na długo przed wojną ze względu na "brak humanitarności", jedynie Ruscy jeszcze pakowali do swoich KM-ów ołowiane 7.62x54R, więc jeśli masz takiego PK, albo SVD - chodziły na tę amunicję - to może gdzieś uświadczysz ekspandujące naboiki. W przeciwnym wypadku, taką amunicję możesz zrobić sam, albo poprosić znajomego rusznikarza.

Mięsko, a.k.a. Zasady specjalne:
Amunicja EK zadaje obrażenia o poziom wyższe. Nie posiada pkt. przebicia pancerzy, przy czym każdy pancerz dla tych naboi jest o kategorię cięższy.

Przykład:
Strzelamy z Beretty pociskami EK w gościa w kamizelce dającej 2 pkt. pancerza na klacie. Beretta zadaje teraz obrażenia *ciężkie* i sama z siebie ma 1 pkt. przebicia pancerza, więc powinniśmy zadać lekką ranę delikwentowi, do którego strzelamy. Jednak dla tej amunicji każdy pancerz jest cięższy o 1 pkt., ponadto sama amunicja likwiduje ten 1 pkt. przebicia, więc nabój nieszkodliwie rozkwasza się na kamizelce.

Przykład 2:
Tym razem strzelamy z Desert Eagle do faceta, który na sobie ma jedynie stary podkoszulek. Broń zdaje bazowo obrażenia ciężkie, ale z amunicją EK obrażenia podskakują na krytyczne. Strzał wywala delikwentowi bebechy, więc idzie do piachu z krytyczną raną na koncie.



Khaer.
komentarz[11] |

Komentarze do "Ołowiana amunicja ekspandująca"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   PATRONUJEMY

   WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Czy interesują cię raporty z sesji NS?
Tak!
Nie.
A co to?
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Pasożyty
   Hibernatus (....
   Yakuza
   FATEout
   Legia Cudzozi...
   Pistolet Maka...
   Łowca - dzień...
   Neuroshimowe ...
   Śpiąca Królew...
   Bo kto umarł,...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.451552 sek. pg: