..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    ORBITAL MENU
    » Neuroshima
    » Świat
    » Bohater
    » Rozrywka
    POLECAMY

     SZUKAJ
    » Mapa serwisu
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Mauser Kar98k



To, co trzymam właśnie w ręce jest karabinem, który ma ponad 100 lat - jak nasz Springfield, ale jest od niego dużo lepszy. Jest to niemiecka broń, co już jest synonimem jakości. Karabin dla prawdziwego snajpera. Strzela wolno, ma mały magazynek, ale gdzie wycelujesz, tam walnie pocisk. Zawsze. Znajdź do tego cuda lunetę i jesteś panem okolicy. Używa tej samej amunicji co MG42, to znaczy 7.92x57mm Mauser. Amunicja kawał czasu temu wyszła z szerszego użycia, ale wciąż można ją jakoś znaleźć. Albo zrobić samemu, nie jest to trudne. Pocisk w każdym razie jest dość spory i diablo mocny. Przez kamizelki kuloodporne, pancerne szyby i stalowe drzwi przechodzi jak przez kartkę papieru. Jeśli znajdziesz do niego bagnet, to śmiało możesz go zamontować pod lufą - przyda się w razie, gdy już oddałeś strzał i nagle ktoś wyskoczył zza rogu. Aha, właśnie - broń strzela tylko pojedynczo - po każdym strzale musisz bawić się zamkiem, więc lepiej żebyś dobrze strzelał, bo jeśli chybisz, może nie starczyć ci życia na przeładowanie. Jest jeszcze jedna rzecz godna uwagi. Kiedyś ktoś wpadł na pomysł, żeby przerobić tę broń na garandowskie 30.06, czyli 7.62 - czasem możesz natknąć się na taki właśnie egzemplarz. Ta amunicja nie jest tak silna jak oryginalny nabój 7.92, ale o niebo łatwiej ją znaleźć.

Kaliber: 7.92, lub 7.62 mm
Pocisk: 7.92x57 Mauser, lub 30.06
Pojemność Magazynka: 5
Reguły Specjalne: Bardzo celny (w bardzo dobrym stanie), Celny (w kiepskim stanie), Niezawodny, Mały magazynek (5)

Obrażenia: Ciężkie
Punkty Przebicia: 3 (dla 30.06: 2)

Wymagana Budowa: 13

Cena:
W kiepskim stanie: 85 g
W dobrym stanie: 120 g
Dostępność: Znikoma

Amunicja 7.92x57 Mauser:
Cena: 3 g/szt.
Dostępność: Niewielka
PT Produkcji: Trudna

Pobierz kartę do Arsenału Gracza.

Khaer.
komentarz[20] |

Komentarze do "Karabin Mauser Kar98k"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   PATRONUJEMY

   WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Czy interesują cię raporty z sesji NS?
Tak!
Nie.
A co to?
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Pasożyty
   Hibernatus (....
   Yakuza
   FATEout
   Legia Cudzozi...
   Pistolet Maka...
   Łowca - dzień...
   Neuroshimowe ...
   Śpiąca Królew...
   Bo kto umarł,...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.015151 sek. pg: