..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    ORBITAL MENU
    » Neuroshima
    » Świat
    » Bohater
    » Rozrywka
    POLECAMY

     SZUKAJ
    » Mapa serwisu
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Armalite EMR X3



15.08.2016
Filadelfia, Sala konferencyjna w siedzibie Armalite


Dzień dobry państwu! Nazywam się Albert Bates i pragnąłbym dokonać prezentacji naszego nowego projektu o nazwie EMR X3. Przypominam że wszystko, co tu zobaczycie jest objęte ścisłą tajemnicą.

Zaczynajmy.

Oto jeden z bardziej nowatorskich typów broni opracowanej pod koniec drugiej dekady dwudziestego pierwszego wieku.

W obliczu wyczerpujących się możliwości broni konwencjonalnej, dochodzącej do granic konstrukcyjnych jeśli chodzi o amunicję i budowę broni, inżynierowie postanowili postawić na inną technologię. Nikt nie stawiał na lasery, nawet mimo opracowania wydajnych ogniw energetycznych, gdyż nadal implementacja tej technologii w broni ręcznej byłaby niezwykle skomplikowana i zdecydowanie za droga.

Zwrócono się za to w stronę oddziaływania magnetycznego.

Tak powstał ElectroMagnetic Rifle, karabin szturmowy na miarę naszych czasów.

Broń ta została wykonana niemal całkowicie z kompozytów. Z wyglądu przypomina nieco G-36 z przedłużoną lufą, w kształcie szerokiego walca średnicy 5 cm, wyposażoną na początkowym odcinku w chwyt przedni.

Wewnętrzna powierzchnia jest obudowana zwojami elektromagnesów, których bieguny są względem siebie przesunięte, przez co pobudzenie ich impulsem elektrycznym powoduje przemieszczenie spiralnego pola magnetycznego w kierunku wylotu lufy, rozpędzając tym samym pocisk i nadając mu w locie ruch obrotowy. Broń dzieli się na trzy zasadnicze części:

A) Kolbę, w której umieszczono jednostkę zasilającą, korzystającą z ogniw energetycznych.
B) Część główną, czyli mechanizm spustowy. Resztę miejsca poświęcono na generator pola EM.
C) Część lufową, pełniącą zarazem rolę komory nabojowej.

Nabój, przy braku jakiegokolwiek tarcia, osiąga prędkość wylotową nieosiągalną do tej pory przez żaden z modeli korzystający z klasycznych pocisków z ładunkiem prochowym i standardową konstrukcją zamka broni, a tym bardziej lufy. Osiąga ponad pięciokrotną prędkość dźwięku, co powoduje, że wskaźnik penetracji osiąga imponującą wartość.

Jako amunicji, użyliśmy bezprochowego naboju kal. 4.2 mm caseless, o rdzeniu uranowym.

Zapewnia to w standardowej konfiguracji zasięg i pełną zdolność penetracji do 2000 metrów. Szybkostrzelność można regulować poprzez zmianę częstotliwości impulsów magnetycznych. Jej ustalone wartości to 300, 600 i 900 strzałów na minutę. Jest też opcja ognia pojedynczego.

To jednak nie wszystko. Postanowiliśmy bowiem stworzyć broń uniwersalną.

Dlatego nad selektorem ognia umieszczono trójpozycyjny suwak natężenia pola EM. Działa on następująco:

Pozycja 1.

Karabinek szturmowy.

Standardowa konfiguracja.
Ponaddźwiękowe pociski sprawiają, że broń jest bardzo głośna, mimo że jej mechanizmy (żadnych ruchomych części, poza podajnikiem naboi) nie wydają absolutnie żadnego dźwięku.

Pozycja 2.

PM

Prędkość wylotowa pocisku spada do 890 km/h (250 m/s)
Uzyskujemy bezgłośną broń, która przy małym kalibrze pozostawia jednak wiele do życzenia, pod względem siły rażenia i zdolności penetracji. Tylko do rażenia nie opancerzonej siły żywej, w sytuacjach wymagających dyskrecji.

Pozycja 3.

Karabin snajperski

Uzyskujemy przyrost zasięgu do 4500 metrów, przy zachowaniu pełnej zdolności penetracyjnej. Następuje jednak nieproporcjonalnie większe zużycie energii, niż w wypadku konfiguracji standardowej, szybkostrzelność spada do 30 strzałów na minutę, a żywotność ogniw zasilających zostaje poważnie nadwyrężona.

A teraz czas na wyniki testów w terenie. Proszę, oto zdjęcie trafionego Abramsa...

Kaliber: 4.2 mm
Pocisk: 4.2x30 caseless
Pojemność Magazynka: 35
Reguły Specjalne: Cholernie celny (brak odrzutu), Dobra amunicja, Kary za zasięg zmniejszone o połowę

Obrażenia: Ciężkie (lekkie jeśli używamy peemu)
Punkty Przebicia: 4
Szybkostrzelność: 1-5

Wymagana Budowa: 11

Cena: 1500 g
Dostępność: Znikoma (broni, amunicji i ogniw energetycznych)


Ilustracja: Elmin
The_Ezekiel.
komentarz[29] |

Komentarze do "Karabin Uniwersalny Gaussa EMR X3"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   PATRONUJEMY

   WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Czy interesują cię raporty z sesji NS?
Tak!
Nie.
A co to?
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Pasożyty
   Hibernatus (....
   Yakuza
   FATEout
   Legia Cudzozi...
   Pistolet Maka...
   Łowca - dzień...
   Neuroshimowe ...
   Śpiąca Królew...
   Bo kto umarł,...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.035478 sek. pg: