..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    ORBITAL MENU
    » Neuroshima
    » Świat
    » Bohater
    » Rozrywka
    POLECAMY

     SZUKAJ
    » Mapa serwisu
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Amunicja .12 flachette


Widzisz ten pocisk, chłopcze, przypatrz się mu dobrze. Myślisz, że to zwyczajny nabój do shotguna? To się grubo mylisz. Poczekaj, za chwilę go otworzę... Teraz widać, że jakiś cholernie jajogłowy konstruktor napakował łuskę igłami stabilizowanymi brzechwowo. Takimi mini-strzałami do łuków, lecz pędzącymi z prędkością pocisku od karabinu! Armia amerykańska pracowała nawet nad stworzeniem karabinu strzelającego tym szajsem, lecz jakoś im to nie wyszło... Było za dużo jakichś tam kłopotów z zacinaniem się i tak dalej. Ale mimo, że do karabinu się te igiełki nie nadają, to ze 20 takich, włożonych do shotguna, zrobi w ciągu sekundy więcej szkód, niż całe plemię Siuksów, czy jakichś innych Indiańców z łukami... I do tego ze skutecznym zasięgiem dochodzącym do 300 metrów! Pewnie nawet nie śniło ci się, by strzelać tak strzelbą. No i w przeciwieństwie do śrutu, te gówienka przechodzą przez pancerz jak przez masło... No może nie aż tak jak pocisk z Baretta, ale i tak stalową płytę przebije. Jednak ma to jeden minus: spróbuj się bawić w wykuwanie takich igiełek, by ponownie napełnić pocisk - życzę powodzenia.

Wagomiar: .12
Można go stosować w każdym shotgunie.
Dostępność: 20%
PT Produkcji: Cholernie trudny (wytworzenie dobrych igieł wraz z brzechwami stabilizującymi graniczy z cudem)
Cena: 3 g (dlatego taka, że większość handlarzy i tak sprzedaje podróbki, napakowane igłami lekarskimi i innymi niepodobnymi rzeczami)

Za każdym razem jak spotkasz handlarza, który sprzedaje te pociski, masz 40% szans, że będą oryginalne, w przeciwnym wypadku jedyne co może ciebie spotkać strzelając tym, to kilka draśnięć na przeciwniku.

Działanie w mechanice:

Podróbki działają jak normalny śrut, lecz wszystkie obrażenia, oprócz draśnięć, są zmniejszone o 1. Podlegają także zasadom źle wykonanych samoróbek.

Dobre pociski działają jak normalny śrut, lecz zasięgi poszczególnych obrażeń są zmienione:
Do 4 metrów: Obrażenia krytyczne oraz draśnięcia
Do 50 metrów: Rana ciężka oraz draśnięcia
Do 100 metrów: Rana lekka oraz draśnięcia
Do 300 metrów: Tylko draśnięcia

Ten pocisk daje śrutówce 2 punkty Przebicia Pancerza wszystkim rodzajom zadawanych przez nią obrażeń i ponadto zmienia kategorię zasięgów ze śrutówek na karabiny.


Basilus.
komentarz[14] |

Komentarze do "Amunicja .12 flachette"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   PATRONUJEMY

   WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Czy interesują cię raporty z sesji NS?
Tak!
Nie.
A co to?
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Pasożyty
   Hibernatus (....
   Yakuza
   FATEout
   Legia Cudzozi...
   Pistolet Maka...
   Łowca - dzień...
   Neuroshimowe ...
   Śpiąca Królew...
   Bo kto umarł,...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.014110 sek. pg: