..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    ORBITAL MENU
    » Neuroshima
    » Świat
    » Bohater
    » Rozrywka
    POLECAMY

     SZUKAJ
    » Mapa serwisu
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Rusznikarz


"Teraz komora nabojowa, lufa, mechanizm spustowy i magazynek… Dodajmy do tego łoże i otrzymamy… Lee Enfielda"

Po pierwsze – żaden nawiedzony spec, oni zajmują się teorią powstania Molocha. Po drugie – żaden walnięty monter – ty składasz broń, oni rozbierają wszystko na części. Jesteś rusznikarzem i powinieneś wiedzieć, co to oznacza.

Po trzecie, jesteś najmilej widzianą osobą w Detroit – potrafisz z kilku części sklecić pukawkę. Każdą. Sten to dla ciebie małe piwo, a Colta Peacemakera robisz od ręki. Po czwarte - potrafisz przywrócić do stanu używalności każdą broń palną... w bardzo krótkim czasie. Po piąte i najważniejsze – potrafisz sklecić amunicję. Wystarczą ci narzędzia, materiały oraz kilka godzin roboty i już masz zapasy na dwa tygodnie... Jednym słowem, umiesz takie rzeczy i w takim stopniu, że po wojnie ani nie będziesz mieć problemu z przeżyciem, ani ze znalezieniem zatrudnienia. Co tu dużo mówić, przy odrobinie zapału i samozaparcia jesteś w stanie być samowystarczalny. To jak, potrzebujesz kumpla?

Cechy:

Pan Wycior
Kiedy wyciągnęliście to z dna jeziora, z ledwością przypominało to kamień. Po dwóch godzinach wszyscy sprawdzają tą Berettą swoją celność.

Zaczynasz ze sztuczką "Sztuka jest sztuka". Od razu wiesz, ile czasu potrzeba, by doprowadzić broń do stanu używalności i robisz to znacznie szybciej, niż ktoś bez tej cechy. Broń, którą konserwowałeś jako ostatni, testuje efekt zacięcia dwukrotnie i oczywiście można wybrać bardziej bajtowe wyjście.

Pan złota rączka
To, że wokół tylko złom, mobilizuje cię. Kilka stuknięć młotkiem, troszkę ognia, trzy dni pracy i... do magazynka dorobiłeś karabin. I to porządny.

Mając do dyspozycji złom, elementy popsutej lub starej broni, potrafisz zrobić nową. Proces jest złożony. Chodzi o to, że cały dzień nic nie robisz tylko śpisz, jesz, srasz i siedzisz w warsztacie. Powiedzmy godzinka odpoczynku w trakcie. Za każdych dwóch pomocników, którzy posiadają rusznikarstwo przynajmniej na 1 i mają przynajmniej 12 sprytu, jesteś w stanie wyprodukować dodatkowo taką samą sztukę broni, przy czym nie więcej jak w sumie 5 na raz. Każdego dnia należy wykonać rzut rusznikarstwa o poziomie zależnym od rodzaju konstruowanej broni. Oblany test przesuwa prace o jeden dzień. Dwa oblane pod rząd nie dość, ze przesuwają znowu o dzień, to jeszcze sprawiają, że produkowana broń będzie zawodna. Trzy spieprzone testy oznaczają zwyczajnie spartoloną robotę – wyprodukowałeś w takiej sytuacji bardzo ładną replikę broni bez możliwości użytkowych.

- Rewolwery, śrutówki - test trudny, dwa dni pracy
- Pistolety, peemy - b. trudny, trzy dni
- Karabiny powtarzalne, prostsze karabiny automatyczne (pokroju kałasznikowa) - ch. Trudny, cztery dni

Pamiętaj, że konstruowana przez ciebie broń może odwzorowywać tylko prostsze i popularniejsze modele broni. Z drugiej strony, nie potrzebujesz legendarnych planów broni. Po prostu wiesz, jak działa określony rodzaj mechanizmu i znasz mniej więcej rozkład sił, wytrzymałość materiałów - te sprawy. Skoro są ludzie, którzy budują własne samochody, to dlaczego z bronią miałoby być inaczej?

Ammu-nation
Gość popatrzył się na mojego Kałacha i kazał poczekać jeden dzień. Nazajutrz dostałem wiadro amunicji do niego... Gość chyba miał stary skład, bo przecież nie mógł tego zrobić sam...

Produkcja amunicji jest dla ciebie o poziom łatwiejsza. W przypadku wyprodukowania gorszej partii (mniej niż 5 PS w teście) przy wyniku innym niż 1-8, uzyskujesz o poziom mniej szkodliwy. Produkujesz amunicję w tempie 150% szybszym niż inni.


Rico.
komentarz[64] |

Komentarze do "Rusznikarz"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   PATRONUJEMY

   WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Czy interesują cię raporty z sesji NS?
Tak!
Nie.
A co to?
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Pasożyty
   Hibernatus (....
   Yakuza
   FATEout
   Legia Cudzozi...
   Pistolet Maka...
   Łowca - dzień...
   Neuroshimowe ...
   Śpiąca Królew...
   Bo kto umarł,...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.050796 sek. pg: